19 Mayıs 2012 Cumartesi

Vodafone ilgisizliği

vodafoneBen Ocak-2012 ayında başka bir cep telefonu operatöründen Vodafone operatörüne hoş geldin kampanyası ile geçiş yaptım. Şubat, Mart aylarında 2o TL yükledim hattıma 100 TL yüklendi, Ancak, Nisan ayında 20 TL yükledim iki defa müşteri temsilcisini aradım ondan sonra 100 TL yüklendi. Mayıs ayında ise 12.05.2012 tarihinde 20 TL yükleyerek gerekli mesajları defalarca göndermeme, iki defa konuyla ilgili e-mail yazmama ve 5 defa da müşteri temsilcisini aramama rağmen hattıma kampanya gereği yüklenmesi gereken 100 TL. hala yüklenmedi. Vodafone müşterisini süründürmek suretiyle acaba ne kazanır? Ayın 12'si ile bugün ayın 19'u 7 gün boyunca beni uğraştırmak zorundalar mıydı?. Bakiyemi iade edin başka operatöre geçeyim diyorum bu da yapılmıyor. Bağlı kaldım ne yapacağımı şaşırdım. Baştan şirketlerine müşteri gelsin diye diller dökülüyor, ne vaatler veriliyor. Ancak, kendilerine bağladıktan sonra süründürmekten de geri kalmıyorlar. Takdir tüm bu yazıyı okuyan arkadaşlarımındır

 

 

Hikmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder