25 Mayıs 2012 Cuma

çorlu derimod şikayet

iyi çalışmalar ben tekirdağ merkezde oturuyorum
eşimle 15.01.2012 tarihinde çorluya gezmeye gittik orion alışveriş merkezinde derimod mağzasını gördü o kadar çalışıyoruz güzel bir çizme bakayım kendime dedi tamam dedim
bir tane beğendi 270 tl tabi ona uygun birde çanta toplam 384 tl baya bir para bizim için bu.bizim ikimizinde iş yerleri çok yakın ve her gün arabayla işyerinin kapısına kadar eşimi bırakıyorum
doğru düzgün yürümüyoruz bile toplam 5 kez giymeden önündeki deri sıyrıldı kızımıza aldığımız 20 tl lık ayakkabılar gibi...
işlerimizden dolayı hemen götüremedik bir süre sonra götürdük çorluya alırkenki ilgi yoktu tabi herşey SATANA KADAR tabi hemen bizi suçladılar sanki biz ilk kez ayakkabı alıyoruz eşim birçok
firmadan mesela kemal tanca,ipek yol ,inci....bir sürü ayakkabı ve bot alıyor hiç böyle bir şeyle karşılaşmadık...neyse gönderdiler sizin oraya sonra aradılar geldi diye işlerimizden fırsat bulduk geçen
gün gittik ŞOK sadece boyamışlar onu bende yapardım.bide üstüne mağaza müdürü diye koyduğunuz bayan bide ukala ukala fişiyle gidin şikayet edin diye dalga geçti...

 

 

Salih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder