31 Mayıs 2012 Perşembe

Oftaş İnşaat'ta Çek Aldım Ödemiyorlar

Oftaş inşaat Alkazar evlerinden daire aldım. Ödememi peşin yaptım. Fakat evimi en geç ben teslim. Aldım. Önemsemedim. Eve yerleştim fakat birçok eksik vardı. Bu kadar yapabildiklerini kalan kısmın parasını vereceklerini benim tamamlamamı söylediler. Şok oldum fakat bunu da kabul ettim. Bana kendi firma çeklerini yazdılar. Ben masrafları cebimden yaptım. Çekin gününü 2 ay bekledim fakat çekin günü geldiğinde firma ödeme yapmadı. Çeki yazdırdım fakat paramı alamadıktan sonra neye yarar. Halen param ödenmedi

 

Efe Meral

1 yorum:

  1. Arkadaşım sen Allahın sevdiği kul olsan gerek. Durumuna binlerce şükür et. Bizde senin gibi oftaş alkazar dan ev aldık. Ödemelerimizin hepsini yaptık. Aradan seneler geçti ne tapu alabiliyoruz ne verdiğimiz parayı geriye. Saglığımızda bozuldu. Arsa sahibi kooperatifin bizi daireden çıkaracağı söyleniyor. Ne yapacagımızı bilemiyoruz. Görüştügümüz avukatlarda care olamıyor.Dolandırıldık gibi. Yıllardır biriktirdiklerimiz gitti. Yakında apartman önüne oftaşzadeler cadırı kuracagız.

    YanıtlaSil