14 Mayıs 2012 Pazartesi

çiçek sepeti.com

çiçek sepeti.com siteden anneler günü için 12.05.2012 sabah sipariş verdik ve bu işlemi il seçimi yaparak gerçekleştirdik. sağolsunlar annemizi de bizide yarı yolda bıraktılar.13 mayıs anneler gününde mail atıp saat:16.00-21.00 arası teslim edeceklerini bildirkleri urünü saat22.30 kadar bekledik.bu yetmiyormuş gibi müşteri hizmetleri niyetine telefona oturttukları şahsiyet (daha ağır konuşmak istemiyorum) gayet lakayıt ve anlayışsız gece saat 22.30 da bize ürür uc gun sora gönderebileceklerini siteden teslim tarihinin yanlış olduğunu, üzerine kendi attıkları teslim mailinin de yanlış göderilmiş olabileceğini söyleyip aynı saygısızlıkla iptal işlemi yapmak için sorma zahmetinde bulunmadan yönlerndirme yapıyor. Bu benim internette ilk alışverişim değil ancak güya ülke genelindeki bilinen bir sitenin benim bütün günümü bağladığı yetmiyormuş gibi annemin anneler gününü de mahvetmiş olmasından üzüntü duyuyorum ve bu firmaya ilişkin yaplabilecek yaptırımları öğrenmek istiyorum.

 

 

Kezban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder