18 Mayıs 2012 Cuma

Confetti Halı Şikayeti

12 Nisan tarihinde Confetti Müşteri Sorumlusu Selime Rüstemoğlu ile yapmış olduğumuz telefon görüşmesinde, Trendyol.com aracılığıyla mağzaya ait aldığım halıyla ilgili şikayetimi paylaşmıştım.  Kendisi ürünü tarafına göndermemi ve inceleme sonucunda bana bilgi verileceğini söyledi.
Ürünün etiketinde 30 derecede makinede yıkanabileceğine dair işareti vardı. Ürünü belirtilen talimatta yıkadım. Kuruduktan sonra yere serince, her seferinde yere kum gibi beyaz nesneler dökülüyordu. Bu nedenle ürünü incelemeleri için verdikleri adrese gönderdim. 3 hafta sonra kendilerinden haber çıkmayınca ben aradım. Ürünün ağır darbeye maruz kaldığını ve değişiklik yapamayacaklarını benim hatalı kullandığımı belirttiler. Ürün mutfakta tezgah önünde kullanılan bir üründür. Üzerine ağır bir yük konmamıştır. Yıkama talimatında 30° de yıkanabileceği yazıyor. Ve 1 sene de garanti süresi vermişler. İlk yıkamada ürün bu hale geldi fakat ürünlerinin kusurlu olduğunu kabul etmiyor ve değiştirmiyorlar.

 

 

 

Burçak Denizeri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder