29 Mayıs 2012 Salı

Akbank müşterisini korumuyor!

akbank16 Şubat 2012 tarihinde sahibinden.com internet sitesi üzerinden iletişim kurdugumuz birinden bir cep telefonu satın almak istedik. mesaj atarak site üzerinden işlem teklif ettik ancak satıcı bize kendi dükkanlarının olduğunu kredi kartı ile kendi poslarından 3D güvenli bir şekilde işlem yapabileceğimizi söyleyince bize de mantıklı geldi ve güvenli olduğunu düşünerek Telefon ile kart numaralarımızı verdik sms ile bize bankadan şifre gönderildi aradılar onu da söyledik ve işlemi 3D Secure olarak gerçekleştirdik. Bize göre havale yapmaktan daha güvenliydi sonuçta bize ürünü göndermezlerse bankayı arayıp iptal ettirebilirdik. Fazla uzatmayalım netekim kişiler ürünü göndermedi hemen bankamızı aradık iptal için fax çektik. Daha sonra site üzerindeki ilan sahibinin 0543 ***  no lu telefonuna mesaj attık. - Telefonu açın yoksa savcılığa gidiyorum dedik ve cevap olarak - Tamam git denildi - Bu kadar kolaymı dolandırıcılık sorumuza da - Evet kolay yanıtı geldi dolandırıldığımız kesindi savcılığa gittik şikayetçi olduk. Savcılık Akbanktan yazı istedi Akbank resmi yazı ile !!! bizden böyle bir işlem gerçekleşmedi dedi !!! bizde herhalde itirazımızı değerlendirdiler işlemi geri çektiler dedik. Savcının karşısında zor durumda kaldık. Ve en son akbanktan yazı geldi başınızın caresıne bakın olay sizin sorumluluğunuzda şifreyi vermeseydiniz.Bizim adımıza ne kesilmiş fatura var ne kargo var bunları talep etmek yerine 3d gerçekleşti beni ilgilendirmez diyor. Bu kadar kolay dolandırmak akbank varken insanları. Ayrıca akbank yargı sürecine de olumsuz etki etmiştir. Soruşturma sürerken tarafımızda böyle bir işlem yoktur demiştir. bizi 3 ay oyalayıp belgeleri toplamak yerine olay sizin sorumluluğunuzdadır diyerek olayı başından savmıştır, YAZIKLAR OLSUN

 

Nilay Berktay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder