18 Mayıs 2012 Cuma

nike markası , ürünlerine sahip çıkmıyor...

nikeYaklaşık 4 Yıl Önce Bodrum'da Tatil Yaparken Bodrum Çarşısında Bulunan Bir Spor Mağazasından Nike Marka Bir Ayakkabı Almıştım...Orada , Yani Tatil Süresince Toplam 3 Gün Ayakkabıyı Kullandım.İzmir'e Döndük Ve Ayda Bir Veya Üç Ayda Bir Olmak Üzere Toplam 5 Ya Da Altı Kez Ayakkabıyı Kullandım... Daha Sonra İki Sene Ayakkabıyı Hiç Kullanmadım.Bir Sene Önce Lazım Oldu, Yazlığa Giderken Ayakkabıyı Giymek İstediğimde Ayakkabı Resmen Yırtıldı.Ayakkabıyı Aldığım Gibi Kemeraltında Bulunan Büyük Ve Kurumsal Spor Mağazası Barçın Spor'a Götürdüm , Durumu Anlattım. Ancak Benden , Ayakkabının Fişi Varsa Getirmemi Ve O Fiş İle Birlikte Firmaya Gönderebileceklerini Söylediler. Bende 4 Yıl Önce Alınmış Bir Ayakkabının Fişi Mi Kalırmış Dedim Ve Alınan Yer Belli , Bu Ayakkabının Kodu , Numarası , Barkodu Yokmudur.Boşverin Onları Siz Gönderin Firmaya , Kendi Ayakkabısını Tanımayacak Mı Nike Firması.Fiş İstemekteki Maksat Nedir , Ayakkabı Nike Mi Evet , Orijinal Mi Evet , Sizin Ürününüz Mü Evet , Eeee... Ne Fişiymiş , İnsanlar Ömür Boyu Fiş Mi Saklayacak.Ayakkabıyı Hemen Mi Kullanmak Zorundayız.Palavra , Kaçamak Cevaplar , İnsanları Kandırmaca, Ayak Oyunları Vs. Vs. Kısacası Bir Daha Ne Kendime , Ne Çocuklarıma , Ne Eşime Dostuma Arkadaşlarıma Nike Markası Bir Ürün Satın Aldıröadım... Sonra Biraz Araştırdım Nike Firması Bu Konuda Sabıukalıymış .Nike Değiştirmez , Diğer Markalardan Almış Olsaydın İşini Hallederdik Denildi.Nike Anladığım Kadarıyla İsminin Üzerine yatıyor,üç kuruşa tamah ediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder