17 Mayıs 2012 Perşembe

garanti bonus kredi kartı aidatı

garantiBen tam olarak şikayet değilde başımdan geçen bir olayı anlatacağım. 15 mayıs 2012 tarihinde garanti bonus kartı dökümümde, bankanın maaş müşterisi olmama rağmen 49 tl lik kredi kart iadatının kesildiğini gördüm. Müşteri hizmetlerini arayarak kendilerine kart için para kesildiğini, maaş müşterisi olmamın birşey ifade edip etmediğni, aynı şekilde eski maaş bankam olan akbank bile kredi kartı için para kestiğinde bir sonraki ay karşılıksız olarak bonus olarak yüklediğini söylediğimde, garanti bankası müşteri temsilcisi tarafından benim 1 yıl süre ile kredi kartımı kullanma sözü vermem karşılığında kesilen ücreti tekrar bonus olarak yükleyeceklerini beyan etmişlerdir. Söz vermek istemediğimi, ama kartımı yıllardır kullandığım gibi yine kullanacağımı, belki 10 yıl daha kullanacağımı ama 1 yıl sözünü vermek istemediğimi, (sanki güvensiz müşteriymiş gibi) söyledim .Buna karşılık hala aynı 1 yıl sözünün istenmesi beni çok rahatsız etmiştir. Halihazırda akbank ın maaş müşterisi değilken bile hiçbir talepte bulunmadan kredi kartı aidatı almayıp, garanti bankasının, maaş müşterisinden 1 yıl kullanma sözü karşılığında bir ay sonrasına bonus olarak yükleyeceğini söylemesi beni çok üzmüş ve rahatsız etmiştir. Garanti Bonus Kartımda bulunan taksitlerimin bitmesi hitamında garanti bankasının kredi kartını iptal ediyorum. Akbank ın değerini çok iyi anlamış bulunuyorum ve garanti bankasına bu konuda teessüflerimi bildiriyorum.

 

 

bünyamin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder