18 Mayıs 2012 Cuma

Smile Adsl iptal ettirememe sorunu

smile23.04.2012 tarihinde Smile adsl'ye abone oldum, bazı nedenlerden dolayı da 24.04.2012 tarihinde adsl aboneliğimin iptali için müşteri hizmetlerine başvuruda bulundum. 72 saat içinde tarafınıza dönüş yapılacaktır deyip kapattılar. Bugün 17.05.2012. Nerdeyse bir aydır Smile Adsl'den kimse bize ulaşmadı. Bu süre zarfında defalarca müşteri hizmetlerini aradım, ezbere oyalayıcı konuşmalar ile yardımcı olmadılar. İptal için dilekçe yazıp faks çektim, cevap yok, iadeli taahhütlü olarak merkezlerine dilekçe yolladım, cevap yok. Bu sorunları anlatan mail attım, şu tarihte tarafınıza detaylı bilgi verilmiştir diye cevap geldi. O tarihte Smile Adsl'den kimseyle bir görüşme yapmadım, bariz yalan söylediler. Bugün yine müşteri hizmetlerini aradım yine ezbere konuşmalarla 72 saat içerisinde size döneceğiz deyip telefonu kapatmaya çalıştılar. Daha önce dönüş yapıp bir yakınıma bilgi verdiklerini iddia ettiler. Bu hat bana ait, hangi yasal gerekçeyle benim bir yakınımı muhatap alıp ona bilgi veriyorlar? Yakınım kim? bana öyle bir bilgi gelmedi diyorum, yakınınızın ismini not almadık diyorlar. Hat kapatmak için başvurulan talep için bilgi vermek adına herhangi bir akrabayla görüşülebilinir mi? Ve bu şekilde sorun çözdüklerini düşünebilirler mi? Dünyanın hiçbir yerinde bu şekilde rezil bir şirket politikası yoktur. Nisan ayının 24'ünden beri benim iletişim özgürlüğüm elimden alınmıştır ve bu her türlü yasal suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder