17 Mayıs 2012 Perşembe

Personel Kaba Davrandı

Uzun süre önce internetten aldığım biletin tarihi 26 Nisan 2012 gecesi (Perşembe'yi-Cuma'ya bağlayan gece) ve saati 24.15 Alibeyköy kalkışlı bir araçtı. Seyahatten önce şans eseri dönüş bileti almak için şubeye uğradığımda otobüsün kalkış saatinin değiştiğini ve gece 24.00'da kalkacağını öğrendim.

Ardından Alibeyköy tesisine gittiğimde otobüs bilet saatinden emin olmak ve biletimin dökümünü almak istediğimde önce terslediler. Ardından ben diretince otobüsün saat 24.00'da kalkacağını söylediler.

Ardından bileti incelediğimde biletin üzerinde saat dışında tarihinde yanlış yazıldığını 26 Nisan 2012 Çarşamba'yı-Perşembe'ye bağlayan gece olarak değiştiğini fark ettim. Görevli ile bu bağlamda tekrar görüştüğümde sistemdeki değişmeden kaynaklı olduğunu söylediler.

Ben de bu durumun tarafıma bildirilmesi gerektiğini belirttiğimde ise çok fazla müşterimiz var, hangisine haber verelim cevabını aldım. Ayrıca sanki büyük bir lutüf yapıyormuş gibi sizin biletiniz değişik yazmış olabilir de yine de siz kendi araç saatinizde otobüse binin dedi. Ve ben bütün gece hatta yol boyunca problem çıkacak mı diye stres yaptım. Ve bunu yaşatmaya hakları yoktu. Gerekli yasal işlem ne ise başlatmak istiyorum.

 

 

Ela BASA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder