22 Mayıs 2012 Salı

Mavi Store web sitesinden online alışveriş

mavi_jeansMavi Jeans mağaza web sitesinden (http://www.shopmavi.com/Departman/2126/Erkek.aspx) 30.04.2012 tarihinde online alışveriş yaptım. Mavi store, ürünü yurtiçi kargoya verdiğini söyledi. Ama ürün bana ulaşmadı. Yurtiçi kargoyu aradığımda kargo firması bana, sipariş kodunu ya da kargo takip nummarasını alışveriş yaptığım yerden istememi ve bu şekilde bana yardımcı olabileceklerini söylediler. Hatta yurtiçi kargo bana yardımcı olabilmek için çok detaylı bir arama yaptı(isim ve telefon numarası bilgilerini kullanarak). Yurtiçi kargo mavi store'dan benim adıma kayıtlı hiç bir ürün teslimi almadığını bildirdi ve sorunun mavi store'da olduğunu söyledi. Bende tekrar mavi store müşteri ilişkilerini aradım (0 212 371 07 84-85,0 212 324 24 40). Orda çalışan bir bayana tüm derdimi anlattım. Yurtiçi kargoya verildiyse kargo takip numarası ya da sipariş numarasını vermelerini rica ettim. Ama mavi store mağazası hiç bir şekilde bana yardımcı olmadı. Mavi store müşteri ilişkileri bölümü çalışanı  bana kargo takip numarası ya da sipariş numarası gibi kargoya yönelik hiç bir bilgiyi veremeyeceklerini söyledi. Daha sonra beni RND yazılımdan aradılar. RND yazılım mavi store magazalarının online alışveriş sitesinden sorumlu bir yazılım şirketi. RND yazılım şikayet konusunun ne olduğunu öğrenmek istedi. RND yazılım Mavi Store mağzalarının online alışverişinden sorumlu bir firma olduğu için bana yardım edeceklerini söyledi. Hatta mavi store müşteri ilişkileri temsilcisi olan Damla hanım RND yazılım firmasında mavi mağazalarının online alışveriş biriminde çalışan bir bayan. RND yazılım firması ürünün para iadesini en geç 5 iş günü içinde yapacağını söyledi ama banka hesaplarımı kontrol ettiğimde ürün ücreti hesabımda yoktu. Mavi store mağazalarından ve RND yazılımdan şikayetçiyim. Mavi store bana ürünümü teslim etmedi. Teslim etmediği gibi ürünün de parasını geri iade etmiyorlar. Lütfen bu konuda bana yardımcı olun.Teşekkürler

 

 

erkan yüksel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder