19 Mayıs 2012 Cumartesi

türkiye iş bankası

isbanksene 2004 tüketici hakem heyetine savunmasız geldi haklı cıktım yıl 2008 bankanın avukatları tüketici hakem heyetini mahkemeyi ve bilirkişiyi ayarlıyıp haksız cıkarddı üst mahkeme hakem heyetinin kararı makul kıldı haklı oldugum yere haksız cıktım yıl 2010 tüketici hakem heyetini tekrar bagladı ve istenilen savunmanın tam tersine gecilmek üzere bir savunma günderilmiş ve hakem heyetinin kararı makul kılındı şimdi temize günderdim inşallah yargıtay kararın üstüne dururda haklıyı haksızı bir birinden ayırır cünki kararda 1700 tl maşım yatıyor bankaya banka ise benim bireysel kredimin taksidi olan 700 tl yi cekecek paranın olmadıgını acıklamış allah bu vatandaşın yardımcısı olsun şikayetim hem tüketici hakem heyeti ve bankaların haksız kazanc elde etmesi bunların bir an evvel önöni kesilmesi hatta gerekirse BDDK nın fes edilmesini rica ediyorum.

 

 

sedat gökhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder