25 Mayıs 2012 Cuma

ttnet antlaşmaya uymayarak yanlış faturalar kesiyor

ttnet24 aylık ttnet adsl kontratım şubat ayında bitmiştir ve ttnet müşteri hizmetleri mart ayını bedava kulllanacağımı söylediler ve mart ayında tekrardan fatura kestiler ödedim ve bu birsikayetimvar.com sayesinde ttnet müşteri hizmetleri tekrardan bana ulaştılar ve özür diliyerek bana nisan ayı bedava olmak üzere 6 ay boyunca 29.90 TL'ye adsl kullanacağımı söylediler kabul ettim ve geçen nisan ayı sadece netbookla tivibu taksidi faturaya yansıdı 27 TL netbook ve 4 TL tivibu olmak üzere faizi ile toplam 33 TL yansıdı faturaya bu mayıs ayında ise 87 TL fatura kestiler eskisi gibi  faturanın son ödeme tarihi ise 30 mayıs olarak gözüküyor ttnet herzaman faturalamada yanlışlıklar yapıyor bir kaç defadır buraya yazıyorum çözüm bulmaları için lütfen bu yanlışlıkları düzeltsinler yoksa hakkımı savcılığa şikayette bulunarak T.C. Anayasa Mahkemesi veya AIHM şikayette bulunarak hakkımı arayacağımı bildirmek isterim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder