11 Mayıs 2012 Cuma

garanti bankası işsizlik sigortası ve poliçesi - gelir güvencesi

garantisayın garanti emeklilik,

bugün aldığım bir telefonla adeta sarsıldım. gelir güvencesi sigortamın ödenemeyeceği bilgisi ve sebep olarak da işyerine telefon açılarak performans düşüklüğü sebebi ile çıkarıldığım belirtilmiş. Gerçek sebep bu değildir. İşyerinin çıkarına olmayan bir durum karşısında belirteceği en uygun cevap tabiki performans yetersizliği olacaktır. İstemiş olduğunuz işten çıkırılma nedenini gösteren belgeyi işyeri imzalayıp tarafınıza asla göndermeyecek. Çünkü çıkarlarına ters düşecektir. Benim haklı sebeplerim karşısında işyerinin vereceği cevap sizi tabiki tatmin edecek. Fakat şunu göz ardı etmemenizi rica ederim. Benim gelir güvencesi sigortası kapsamında maaşı hakettiğimi unutmayınız. Aynı belgelerle kredi kartı ödeme güvencem kapsamında 1350 lira hesabıma yatırılmışken sizin bu hoşnut olmayan tavırlarınız karşısında ve izlemiş olduğunuz bu yollara asla sessiz kalmayacağım. iyi bir internet kullanıcısı olarak sizi bu ortamda sürekli kötülemek durumunda olacağım. poliçeleriniz artık insanlar tarafından güvenilirliğini kaybetmesi için elimden geleni yapacağım.

Artık bana ödeme yapmayacağınızı iyi biliyorum. her ne olursa olsun vicdanı rahat olan bir taraf varsa o da benim. Sizi vicdanınızla başbaşa bırakıyorum.

1 yorum:

  1. Şaban DELİPOYRAZ12 Mayıs 2012 02:39

    Sayın arkadaşım onlarda vicdan yoktur sizgerkli dökümanlarınızı toplayıp doğruca hakem heyetine gidin orada size yardımcı olacaklardır eminim

    YanıtlaSil