12 Mayıs 2012 Cumartesi

d-smart şikayet suç duyurusu

dsmart2009 yılında 1 yıllık full hd paketi 299 tl + hd cihaz parasını peşin ödeyerek abonelik yaptırdım.Bir yılım dolmak üzereyken arayarak size özel kampanyamızdan yararlanmak istermisiniz deyip 599 tl fiyat verdiler.Tabi kabul etmedim.Bir kaç aramalarından sonra sinema kanalları hediyemiz olsun aylık 32.99 tl ile bir yıl abone oldum.(ağustos 2010).bir iki faturayı elden ödeme yaptıktan sonra uğraşmamak adına y.kredi bankası kredi kartımla otomatik ödeme talimatı verdim.Bundan sonrasına dikkat!2011 yılı aboneliğimi kendi kafalarına göre yapıp kredi kartımdan para çekmeye devam etmişler.nezamana kadar kredi kartım borçlardan bloke olana kadar,bu süreçten sonra iki fatura birikiyor(mart,nisan 2012).Müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirdim benden habersiz nasıl aboneliğimi 1 yıl daha uzata bileceklerini kredi kartımdan nasıl paramı çekmeye devam ettiklerini sordum karşılığında komik cevaplar aldım.sistem otomatik sizi tekrar 1 yıl abone yapmış dediler.kapatmak için aramam lazımmış dediler. Abonelik bitmesine yakın arayan firma(buna da komik bir cevap vermişlerdi okadar çok abonemiz var ki hangisini takip edelim,haber verelim) otomatik ödemeyi görünce neden kafalarına göre 1 yıl daha beni nasıl abone yapıyorlar ve paramı benden habersiz nasıl alabiliyorlar!itirazlardan sonuç alamadım.y.kredi bankasıyla gerekli yazışmamı yaptım.hayatımda ilk defa ekstrelerimi inceledim ve d-smart tarafından her ay farklı farklı rakamlar çekilmiş.32.99 tl ye anlaştığım full hd paketim 1 ay 34.99tl,1 ay 36,61tl. 12 nisan 2012 tarinde müşteri hizmetlerini birkez daha arayarak iptal başvurusunda bulundum.tabi bu süreçte bekleyen iki fatura var.ödemediğim hani kredi kartım bloke olunca çekemedikleri iki ay ve kesilip hiçbir yayın göstermeyen bir d-smart hd cihazı var(üstelik ücretsiz faydalanacağım söylenen karasal yayın+9 kanal)dahil yayın alamadığım bir süreç..3 mayıs 2012 tarihinde müşteri hizmetelerinden bir bayan abonelik iptali için beni aradı.Farklı bir teklifle aynı full paketi 16.99 tl ye teklif etti.bende kabul ettim(bu nokta da hatalıyım) beni,bir süre hatta beklettikten sonra beyfendi sizin cihazınız hd,hd kanallarıda istermisiniz diye sordu. Hani aynı full paketi 16.99tl teklif etmiştin, ısrarla hd kanallarıda istiyormusunuz soruları üzerine fiyatını sordum 22.99tl gibi bir fiyat verdiler + kdv derken eski aboneliğimin fiyatına gelicekti.Teşekkür edip kabul etmedim,iptal işlemini gerçekleştirmesini istedim. Bunun üzerine yazılı bir şekilde pk118 şişli adresine iptal dilekçesi yazmamı istediler.4 mayıs sabahı ilk iş olarak iptal dilekçesini postaneden iadeli taahhütlü göndericektim fakat posta kutusu imza atamayacağından normal yolla gönderdim.Bu arada iki faturamı ödedim daha çok madur olmayayım diye.çünkü d-smart hd cihazını hiçbir şekilde kullanamıyordum (karasal yayınlar + 9 kanal dahil).10 mayıs 2012 tarihinde d-smart an yeni bir fatura 58.68tl (açma-kapama 15,04tl + full paket hd 26,31tl+ gecikme bedeli 2,77 +kdv)24.80+kdv benim normal kullandığım full paket hd nin fiyatı.fatura dönemi 01-31 mayıs 2012 .bunu görünce müşteri hizmetlerini tekrar aradım.çıkan bayana durumu anlattım.Yazılı iptal göndermemişsiniz dediler.Gönderdim dedim, bu kez yeniden abone olmuşsunuz dediler. tabi bu arada beni bekletip sürekli sözde yetkiliye sorup bana dönüyor.en son savcılığa baş vuracağımı söyleyip görüşmeyi kapattım.pazartesi ilk işim savcılığa suç duyurusunda bulunmak olucak .içim içimi hala kemiriyor.psikolojik olarak çok etkilendin zamanımdan paramdan oldum.aşağılandım her seferinde biri çıkıyor özlem,esra,ebru,emre,dilek ve hepside dalga geçercesine çözüm değil sorun üretiyorlar.biz kartlarımız açık oynarken bu kişilerin gerçek olduğundan bile emin değiliz.hizmet etmedikleri gibi eziyette bulunuyorlar.bir örnek ve soruyla şikayetimi bitirmek isterim. Kredi kartınızla bir bedel karşısında 12 taksitli bir ödeme gerçekleştiriyorsunuz.borcunuz bittikten sonra bu firma bu kredi kartını tekrar 8-9-12 ye bölüyor sizden habersiz kafasına göre..anlaştığınız veya aldığınız bir ürün yada hizmet yokken ortada,soruyorum size bu suç ve hırsızlıkken d-smart ın bana yaptığı nedir?

 

 

Erkan Uyar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder