12 Mayıs 2012 Cumartesi

sorunun çözümü için muhatap bulamıyorum

04.05.2012 tarihinde barış elektronik/elazığ adına toptan kamera ve dvr cihazı siparişi verdim.Siparişim ilk olarak kargolamada ki hatadan dolayı barış güvenlik aksaraya gitti.ordan sonra ancak 10.05.2012 tarihinde elime geçti.Siparişi kontrol ettiğimde kolinin açılmış olduğunu ve siparişlerimin eksik olduğunu tespit ettim.Bana bu satışı yapan ilgili kişi olan mersin/*** hanımı (0554xxx4971)arayıp sorunu ilettim.Sorunla ilgileneceğini söylemesine rağmen bugüne kadar defalarca aramama rağmen telefonlarıma bakmadı.Santral üzerinden(032xxx93840)konuyu şirket üs mercilerine bildirme isteğime cevap olarakta her aradığımda toplantıda olduklarını santral görevlisi bana söyledi.3 yıldır balitech ile çalışan birisi olarak sorunun çözümü için harcadığım zamanamı,müşterinin karşısında düştüğüm mahcubiyetemi
kaybettiğim müşteri itibarınamı... yanayım.Ama eminimki bu konudan şirket üst yöneticilerinin haberi yoktur.Tamamen çalışanların bir şirkete vermiş olduğu zarardır
.Ticari olarak tüm iş yapan herkesin zincirin halkası gibi birbirlerine bağlı olduklarını birinin zararının digerine yansıyacağına inanan birisi olarak balitech aş ile olan ticari münasebetimi kesiyorum.Bu yazıyı okuyacak şirket yöneticilerine nacizane tavsiyem çalışanlarınızı kontrol edecek ve müşteri şikayetlerini dinleyecek bir oto kontrol mekanizması kurulmasıdır.Saygılarımla

 

 

barış hıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder