3 Mayıs 2012 Perşembe

İptal edileceğini söyledikleri borçtan dolayı icralık durumdayım.

turktelekom02/2011 tarihinde Muğla Gökova telekom müdürlüğüne giderek üzerime kayıtlı olan telefon ve adsl hatlarımın iptali için borçlarını ödeyerek iptal formunu doldurup görevliye teslim ettim. Daha sonra Manisa ya taşındım ve bana 10/2011 tarihinde ulaştılar ve borcumun olduğunu söylediler. Gerekli yerlere itiraz da bulunarak dilekçe yazdım. Günlerce uğraştıktan sonra "görevlinin suçunu kabul ettiğinden dolayı borçlarınız iptal edildi" diye telefon ettiler ve bildirdiler. Ardında ben aradım ve teyit ettim yine aynı sonuç çıktı. Borcunuz iptal edildi sadece evrak işleri bekleniyor dediler. Aradan bir hafta sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve aynı cevabı aldım. Şimdi ise aradan 2 ay geçmiş bulunuyor ve telefon borcum iptal edilmiş fakat adsl borcum silinmediğinden dolayı tekrar avukattan icra kağıdı aldım. Telekoma gittiğimde bana telefon borcumun silindiğini ve adsl borcumun hala durduğunu söylediler. Muğla gökova telekomu aradım oradan aldığım cevap ise "bizim komisyonumuzdan çıkan sonuç hem telefon hemde adsl borcunuz iptal edilecek." oldu. Fakat kendi aralarında bir anlaşmazlık var. Müşteri hizmetlerinden telekoma gidin borcumun iptal edilmesi için dilekçe yazın diyorlar. Telekom ise müşteri hizmetlerini arayın komisyon kararını işle koysunlar diyorlar. Ama icra süreci devam ediyor. Her an evime icra gelecek korkusu yaşıyorum. Lütfen bana yardımcı olun. İlginiz için şimdiden çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

 

 

Serdar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder