3 Mayıs 2012 Perşembe

pert araç

anadolu_sigorta143270112 poliçe nolu Motorlu Kara Taşıtları kasko müşterinizim.İzmir’de 03.04.2012 günü 143270112-0002 nolu hasar dosyası kayıtlı kazayı yaptım.Kazadan yaklaşık 21 gün  sonra tarafımıza gönderilen mutabakat evrakında tarafıma 29000(YİRMİDOKUZBİN) tl. nin ödeneceği bildirilmiştir.
Poliçemde her ne kadar kasko bedelimin 29200(YİRMİDOKUZBİNİKİYÜZ) TL olarak görünmüş olmasına rağmen aracımın piyasa değerinin bu olmadığı kanaatindeyim.Ayrıca aracımın Citroenin en dolu paketi olan 2009 1.6HDİ SXPK sedan modelidir, hatchback modeli ile sedan modelinin arasında  sedanların fiat olarak hatchback’lardan daha pahalı olduğu yapılacak piyasa araştırmasından anlaşılacağının bilinmesini isterim.Ayrıca aracımın dış aksamında Krom/ nikelaj setinin, camlarının Amerikan çizilmez film, ön kaputunun darbelere karşı şeffaf film tarafımdan yapılmış bunlarının tamamına 1000 tl harcandığının ve oluşan kazada bunların hiçbirine zarar gelmediğinin bilinmesini isterim.57.000 kilometrede ve servis kayıtlarından’da görülüceği gibi araçta değişen hiçbir parça ve  boyası olmayan böyle   bir aracı bu günün şartlarında almak isterseniz ne kadara alabirim diye bir araştırma yaptım 33.000 tl 'den aşağı fiat yok, Hasar Dent.Yetk.Yrd.Oto hasar Md.Pert biriminden ***  beye önerilen fiatı tekrar gözden geçirmesi için hem faxs hemde mail attım ama maalesef anadolu sigortadan dönüş olmadı ayrıca kazada 100 100 rücüyuda karşı tarafa verdikleri halde ben çok mağdur edildim.

 

 

Hamza KÖSEOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder