2 Mayıs 2012 Çarşamba

Kredi Kartı Aidatı

vakifbankBen vakıfbank mağduruyum zamanında maaşımı vakıfbanktan almıştım.ancak o zaman maaş kartı yanında kredi kartı gönderdiler. Kredi Kartını hiç kullanmadım ve daha sonra kurumumuzun başka bir bankayla anlaşması oldu. ancak ben vakıfbankın kredi kartını hiç kullanmadığım halde tekrar kredi kartı gönderdiler. müşteri temsilcileri arayarak sürekli harcama ve indirim sözlerinde bulunmalarına rağmen ben kartı hiç kullanmadım daha sonra telefonuma kredi kartı borcu olarak 55tl kart ücreti gönderdiler.müşteri temsilcileri ile görüştüğüm halde hala ödemek zorunda olduğumu söylediler ve hala bir çözüm bulmadılar.İlgisiz ve alakasız bi şekilde harcama sözümü yerine getirmediğimden dolayı 55 tl kart ücreti olduğunu elime ulaşan Kart Hesap özetinde hiç kullanmadığım karta kart aidatı 55 tl fatura edildi.Bankanın bana yaptığı bu oyunu  bütün çevreme ve kurumuma anlatıyorum.  vakıfbank kredi kartı olanlar lütfen dikkat etsinler kullanmıyoruz bize bişey olmaz diyenler bile dikkat etmeli çünkü vakıfbank herkese  kredi kartı göndererek kasasını kart aidatlarıyla dolduracak  defalarca vakıfbanka mağduriyetimi bildirdiğim halde çözüm bulmadılar hala oyalıyorlar kullanmadığım kartın aidatını istiyorlar bilgilerinize......

 

 

İsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder