9 Nisan 2012 Pazartesi

turkcell fatura

[caption id="attachment_728" align="alignleft" width="140" caption="turkcell"][/caption]

turkcell de 4 adet faturalı hattım var.düzenli ödeme yapmama rağmen kapanan ödemesini yaptığım bir hattımın 08.02.2012 tarihli borçu var denip turkcell fatura merkezinden aradılar. faturayı yatırdığım tim e gitmemi söylediler.tim deki arkadaşlar hiçbir şekilde yardımcı olmayıp salladılar.telefondaki arkadaşlar ordan oraya aktarıp durdular kısacası turkcell benden yeniden fatura almaya çalışıyor.nasıl olurda 2 ay geriye dönük faturamı göremiyorlar turkcell e olan güvenim sarsılmıştır bütün hatlarımı iptal edecem bir kişi yardımcı olmadı.UNUTMAYINKİ EN İYİ REKLAMI MEMNUN OLAN MÜŞTERİ YAPAR

 

Deniz Sarı

1 yorum:

  1. Mustafa ÖZDEM10 Nisan 2012 02:57

    Buna benzer bir olayda aynı operatör ile ben yaşadım. Sanırım Turkcell'in birimlerinin birbiriyle irtibatı çok kopuk. Tüm okuyanlara ben şunu kulaklarına küpe yapsınlar Türkcel'den özellikle süreli bir anlaşma yapacaklar ise 2 kere değil 9 kere düşünsünler. Çünkü eğer süre dolmadan iptal ettirirler ise, aşağı yukarı o süre içersinde alacağı tüm parayı cayma bedeli olarak tahsil ediyor.

    YanıtlaSil