[caption id="attachment_728" align="alignleft" width="140" caption="turkcell"][/caption]
turkcell de 4 adet faturalı hattım var.düzenli ödeme yapmama rağmen kapanan ödemesini yaptığım bir hattımın 08.02.2012 tarihli borçu var denip turkcell fatura merkezinden aradılar. faturayı yatırdığım tim e gitmemi söylediler.tim deki arkadaşlar hiçbir şekilde yardımcı olmayıp salladılar.telefondaki arkadaşlar ordan oraya aktarıp durdular kısacası turkcell benden yeniden fatura almaya çalışıyor.nasıl olurda 2 ay geriye dönük faturamı göremiyorlar turkcell e olan güvenim sarsılmıştır bütün hatlarımı iptal edecem bir kişi yardımcı olmadı.UNUTMAYINKİ EN İYİ REKLAMI MEMNUN OLAN MÜŞTERİ YAPAR
Deniz Sarı
Buna benzer bir olayda aynı operatör ile ben yaşadım. Sanırım Turkcell'in birimlerinin birbiriyle irtibatı çok kopuk. Tüm okuyanlara ben şunu kulaklarına küpe yapsınlar Türkcel'den özellikle süreli bir anlaşma yapacaklar ise 2 kere değil 9 kere düşünsünler. Çünkü eğer süre dolmadan iptal ettirirler ise, aşağı yukarı o süre içersinde alacağı tüm parayı cayma bedeli olarak tahsil ediyor.
YanıtlaSil