28 Nisan 2012 Cumartesi

Vadafone Şikayet

ben 4-5 aylık bir vodafone kullanıcısıyım daha önce aveadan numarmı vodafoneye taşıdım. orda fatura sıkıntısı yüzünden buradaki fiyatlar daha uygun geldi ama normalde 60-70 lira beklediğim fatura 157lira geldi.
işyerinde wireless bağlantım var evimde de aynı şekilde wireless bağlantım var çok fazla hattan kullanmadığım halde sadece 5 kere 10mb kullanım limitini aştınız diye mesaj gelmiş ve dökümanı çıkarıp baktığımda çok aşırı şekilde internete girdiğim görünüyor. yani dökümana göre bana hergün bildirim mesajı geliyor. extradan da aslında 10mb kullanım kapasiteniz sonucunda hattınızdan 5tl çekileceği söyleniyor ama estradan da %18 ve %25 kdv ve özel iletişim vergisi düşüleceği belirtilmiyor. ben 5 tl düşeceğini beklerken aslında 8tl falan düşüyorlar.. kendilerinin alacağı olduğu zamanda dakika sektirmezler ama durum bizi mağdur edecek birşeyse hayatta kulak asmazlar. kesinlikle tüketici haklarına taşıyacağı bu durumu ve en kısa sürede hattımı değiştirip daha başka kimseye tavsiye etmeyeceğim bu hattı sorunum düzelmediği taktirde..

serkan yaman

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder