23 Nisan 2012 Pazartesi

yüksek fatura gönderilmesi

vodafonevodafon faturalı hat kullanıyorum 02.04.2012 tarihi itibariyle vodafon hatımdakı dakikalarımın bittine dair vodafondan bilgilendirme  mesajı aldım bu tarihten itibaren hatımı kullanmadım 05.04.2012 tarihinde hatımın dakika sorgulamasını yaptım ve dakıkalarımın yüklendiği mesajını vodafondan aldım. ancak 20.04.2012 tarihinde vodafon bana son aya ait faturamı gönderdi ve 25tl olması gereken fatura 89tl geldi. hemen ayrıntılı fatura ıstedım ve ayrıntılı faturaya baktıgımda vodafon beni 05.04.2012 ile 15.04.2012 tarihleri arasındaki konuşmalarımı ücretlendirerek bana gönderdi bu tarihler arasında ben vodafondan dakıka sorgulaması yaptıgımda dakıkalarımın oldugu gözukmesıne ragmen böyle bir ücretlendirilmeye tabi tutuldum bu yanlıslıgın bir an önce giderilmesini talep ediyorum.aksı taktirde gereken bütün hukuki mücadeleyı vermeye hazırım.

 

selami türkoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder