28 Nisan 2012 Cumartesi

Para İade Talebi

Pink Laser firmasında 2011 yılında kampanyadan faydalanarak 8 seanslık laser paketi aldım. 7.seansında tekrar kampanyalarının olduğundan 150,00 TL fark vererek bitirme garantili işlemime devam edebileceğimi söylediler. 01.10.2011 tarihinde bu tutarı ödedim. Fakat sonraki aylarda gebelik durumum olduğundan, ayrıca araya giren zamanda yapılan işlemlerin hiç bir faydasını görmediğimden işlemine devam edemeyeceğimi söyledim ve kullanmadığım hizmetin geri para iadesini talep ettim. Fakat firma sahibi Özlem Hn. ve çalışanlardan bu konuda o kadar saçma sapan cevaplar aldım ki, yok işte başka işlem yaptırabilirmişim, yok başka bir tanıdığıma devredebilirmişim, yok aslında böyle bir parayı geri ödemeleri mümkün değilmiş gibi bir sürü şey. En sonunda haklılığımı kabul ettiler fakat bu seferde oyalama taktiğine girdiler yok bugün ödeyeceğiz, yok yarın ödeyeceğiz derken üzerinden 2 ay geçti. Ayrıca telefonlarına ulaşmakta kesinlikle mümkün değil ya kapalı yada açmıyorlar. Bu iş rakamın büyüklük küçüklük boyutunu geçti, tamamen terbiyesizce bir ticaret anlayışına girdi. Şunu belirtmek isterim ki yasal olan yol neyse onu bu kişilere karşı kullanacağım ve bu insanları rezil etmek adına elimden gelen neyse onu yapacağım. Sonuçta ben kullanmadığım bir hizmetim iadesini talep ediyorum,bu insanlar bunu kabul etmese de bu benim hakkım. Sonuç olarak şikayetime buradan başladım ve devamı da gelecektir. İnsanlara tavsiyem kesinlikle böyle bir firmayla çalışmamalarıdır.
irem coşgun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder