29 Nisan 2012 Pazar

TEKNOSA ŞİRKETİNE ÜRÜN SİPARİŞ ET, PEŞİNDEN KOŞ, DEFALARCA ARA SOR VE 35 GÜN SONRA TELEVİZYONUN ALINMA HİKAYESİ

teknosaTEKNOSA ŞİRKETİNE ÜRÜN SİPARİŞ ET, PEŞİNDEN KOŞ, DEFALARCA ARA SOR   VE 35 GÜN SONRA     TELEVİZYONUN  ALINMA HİKAYESİ

25 şubat 2012 günü TEKNOSA şirketine  ait internet adresinde düzenlenen indirim kampanyasından faydalanarak 749 TL. ye kredi kartına 12 ay taksitle bir lcd televizyon siparişi verdim. Kendim Balıkesir’de oturuyorum, sipariş verdiğim ürünü ise hediye olarak aldığımdan Kırşehir’de bir akrabama teslim edilmesi ile ilgili gerekli formaliteleri ve teslim edilecek kişi ve adres bilgilerini de ürüne alırken formlarda detaylı olarak doldurdum.  Siparişi verdikten 4-5 gün sonra TV. Teslim edilmediği için  TEKNOSA şirketinin müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve bilgi almak istedim, bana kredi kartım ile ilgili sorun çıktığını ve provizyon alamadıklarını beyan ettiler, ben de herhangi bir sorun olmadığını bankanın hesap özetinde  yapılan alışveriş ile ilgili bilginin olduğunu söyledim ve telefonu kapattım. 04 mart günü yine telefonla müşteri hizmetlerini aradım ve siparişi verilen tv.nin akibetini sordum, bana aynı şekilde kredi kartım ile ilgili sorun çıktığını ve provizyon alamadıklarını beyan ettiler, ben de herhangi bir sorun olmadığını bankanın hesap özetinde  yapılan alışveriş ile ilgili bilginin olduğunu ve paranın hesabımdan çekildiğini söyledim, bunun üzerine benim nüfus cüzdanı fotokopisini posta ile gönderme mi yada e posta ile gönderme mi talep ettiler, ben asla kimlik fotokopisi göndermeyeceğimi bunu istemelerinin kanuni gerekçelerini sordum. Bana alışveriş yapan herkesden kimlik  fotokopisini istediklerini söylediler, ben de bu uygulamanın yanlış ve usulsüz  olduğunu  söyledim, bunun üzerine sipariş ettiğim tv.nin ancak bu durumda bana teslim edilebileceğini, şayet tv. yi  benim kargodan teslim almam halinde de tv. yi  gönderebileceklerini söylediler. Ben de tv. yi hediye olarak aldığımı, kendimin Balıkesir de olduğumu,  tv. nin ise Kırşehir e gönderilmesi gerektiğini tekrar söyleyerek telefonu kapattım ve ürünün bir an önce gönderilmesini söyledim. 07 mart da e mail adresime teknosa şirketince gönderilen e posta da siparişimin  alındığı ve teslim edildiği  iletisi gönderidi. 10 mart da tekrar şirketin müşteri hizmetlerini aradım ve  tv. nin  neden teslim edilmediğini  sordum, yukarıda izah ettiğim gibi yine benden  kimlik fotokopisi talep edildi,  kimlik fotokopisini göndermeyeceğim söylendi ve  en yetkili kimse  onunla görüşmek istediğimi , herkese aynı şeyleri anlatmaktan bıktığımı söyledim. Telefonun aktarıldığı kişi kendisinin yetkili olduğunu söyleyince aynı konuları tekrar kendisine anlattım , bana cevaben daha önceki görüşmelerimde söylendiği gibi kimlik fotokopisi gönderilmesini talep etti, ben de bunun ne amaçla istendiğini ve kanuni gerekçesini sordum. Bana kredi kartı ile yapılan işlemlerde kimlik fotokopisi talep ettiklerini söyledi. Ben sorunun bir an önce giderilerek bilgi verilmesini talep ettim. 15mart a kadar beni müşteri hizmetlerinden hiçbir kimse aramadığı için,  e mail olarak şirkete şikayet  olarak aynı konuları yazdım, ancak  ne arayan var ne soran…?
17 mart günü telefonla müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Telefonu açan kişiyle yine aynı konuları tekrarladık . En yetkili kimse bir an önce beni aramasını ve bilgi verilmesini istedim. Bir süre sonra beni nihayetinde arama zahmetinde bulunan, yetkili olduğunu ve şirket de müdür  olduğunu  söyleyen şahsa  tv. nin neden bu zamana kadar  gönderilmediğini ,  07 mart  da siparişin teslim edildiği bildirilmesine rağmen neden teslim edilmeden, teslim edildiği bilgisinin verildiğini, satış sözleşmesine göre 10 gün içerisinde  ürünün teslim edileceği hükmü olmasına rağmen  neden  sözleşmeye  uyulmadığını sordum. Bana hakkımda araştırma yapıldığı, araştırmanın devam ettiği söylendi, bende  neyin araştırması olduğunu ve  sebebini sordum, ancak tarafıma herhangi bir açıklama yapılamadı.
20 mart günü teknosa müşteri hizmetlerini tekrar aradım. İşim olduğu için Kırşehir’e gideceğimi 26 ve 27 mart günü orada olacağımı, televizyonu şayet gönderir iseniz kargodan benim tarafımdan teslim alınacağı bilgisini verdim, bu konuda mutabık kaldık. Belirtilen tarihte ben orada oldum, kargoya gittim ancak tv.nin gönderilmediğini gördüm.
27 mart da Telefonla tekrar müşteri hizmetlerini aradım, durumu sordum, bana tv.nin daha gönderilmediğini, tv. yi Kırşehir teknosa  mağazasına göndereceklerini, benim kimlik ibraz etmem halinde, bu mağazadan ürünün   bana teslim edileceğini söylediler, ben de kabul ettim. En sonunda 29 mart akşamı tam 35 gün sonra televizyonu aldım. Bu mağazada müşteri memnuniyeti hiç yok, kimsenin kimseden haberi yok,  herkese ayrı ayrı anlat ama çözüm yok, açıklama yok. Yazıklar olsun böyle şirkete, ben telefonla saatlerce konuştum, hep ben aradım, yazık değil mi bana, bu emek, zaman ve iş  kaybına ödediğim telefon faturalarına.

 

 

Baran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder