26 Nisan 2012 Perşembe

Bilgi-Şikayet

Sayın Yetkili

 

 

 

2010 yılın başında  dünya basın yayında çalıştığını ve rehber çalışması yaptığını söyleyen bir bay bir bayan iki arkadaş bizi ziyaret ettiler.Çalışma şevklerini kırmamak adına rehber konusunda bir çalışma kararı aldık sözleşme imzalayıp kendilerine 80 tl ödedim ayrıca  kendilerinde göndereceğim donelerin hazırlanması ve benim onayımla baskıya geçebileceklerini özellikle ve defaten söyledim daha sonrasında bana çalışmanın bir örneğini attılar o çalışmadan sonra onayımın olmadığını bunu kabul etmeyeceğimi istediğimin basılmaması yönünde kendilerini bilgilendirdim..eğer istediğim baskının olmaması halinde anlaşmayı kabul etmeyeceğimi  ödediğim 80 tl nin  kendilerinde kalması şartı ile anlaşmayı iptal etmelerini özellikle söyledim o arkadaşlarda bu konuda bana onay verdiler ve çalışmamız iptal edilmiş oldu…bu aşamada o iki arkadaşta  görevi bıraktılar bu süreçten sonra  hiç kimse benimle irtibat kurmadan gönderdiğim donelerle  abuk subuk bir baskı ile rehbere baskı yapmışlar…O rehberdeki baskıyı gören müşterilerime karşı  son derece  mahcup oldum çok kötü ve anlamsız bir şekilde basılmış…Bu baskıyı gören herkes beni ayıpladı… Gerçekten çok kötü ve  anlamsız bir baskı idi..

 

Aradan 1 yıla yakın bir zaman  geçti beni dünya basından *** hanım diye birisi aradı beni hiçbir şekilde dinlemeden anlamadan  konuşmama dahi fırsat vermeden bağırdı çağırdı parayı ödememi söyledi fırçasını attı yoksa beni icraya vereceğini söyledi ve telefonuda yüzüme kapattı..Oysa ben  ticaretle uğraşan 45 yaşında bir insanım..Daha sonra kendisi ile tekrar görüştük daha önceki durum aynen tekrar etti...Bu konu ile ilgili  birkaç defa ben mail gönderdim bu maillerim dünya basın yayının arşivlerinizde mevcuttur..

 

Kimseye bir türlü derdimi anlatamadım ayrıca da meblağı az ama  istemediğim ve arzu etmediğim  şartlarını konuştuğumuz bir çalışma istenilmediği halde neden bu çalışmaya ben ücret ödeyeyim ben parayı yoldanmı topluyorum..Bunu kimseye anlatamadım halada anlatamıyorum …Ayrıca  bu görüştüğüm kişi sanırım avukat ve sürekli bana icra mesajı atarak beni rahatsız ediyor ..

 

Son olarak ben ***hanım diye bir bayanla görüştüm..Daha önceki çalışmaının istediğim şekilde basılabileceğini ifade etti..Bunun üzerine Kendisi ile  yaptığımız görüşmede çalışmanın istediğim donelerin kullanılması ve çalışmanın şahsıma ulaşmasının akabinde kalan tutarı kendilerine ödeyeceğimi ifade ettim…Bu görüşmeden 2 gün sonra daha önce görüştüğüm avukattan tekrar icraya verileceğimi  haciz işlemi ile karşı karşıya kalacağımı ve hapis cezası ile cezalandırılacağımı içeren  mesaj tekrar tarafıma gönderildi..

 

Ben *** hanımla yaptığım görüşmede kendisine söz verdiğim için  cumartesi günü ilgili doneleri  göndereceğim.…İlgili doneler konuştuğumuz şekilde  rehbere basılıp rehberde tarafıma ulaştıktan sonra kalan 260 TL ödemeyide  göndereceğim…Bu sürecide ***hanımla takip edeceğiz  lütfen şu sinir bozucu ve anlamsız mesajları telefonuma sürekli göndermekten vaz geçin..Bu nasıl bir ticaret ve müşteri anlayışı anlamadım anlıyamadım anlayacağımıza zannetmiyorum yıllardır ticaret yapıyorum ne böyle bir şey gördüm duydum ve karşılaştım..

 

Her nedense şahsıma duyulan bu kin ve nefreti anlamakta zorluk çekiyorum sanki  bir tirilyon borcum varmış gibi  260 TL için şirketime şirketimin hesaplarına araçlarıma evime haciz koyacağını bana deklere ediyor..Bu durum bir hukukçu olarak ne avukata ne de  firmaya yakışan bir tutumdur..Telefonla aranıyorum  sürekli msj alıyorum ve yetmezmiş gibi de sürekli tebligat alıyorum..

 

 

 

Sonuç olarak ben bir hizmet karşılığında bir bedel ödeyeceğimi belirttim doğrudur ama bu hizmeti istediğim şekilde ne yazık ki alamadım almadığım hizmetin bu şekilde karşılığının istenmesini anlamsız buluyorum…İstediğim şekilde hizmet verildiği takdirdede bu tutarı ödeyeceğimi  maili gönderdiğim her kişiyede deklere ediyorum..Belirtilen süreçte  ilgili hizmetin verilmesi ve bana bu hizmeti gösteren bir rehberin ulaşmasının hemen akabinde tutarı ödeyeceğim…Konuyu hem dünyabasın yetkililerine hemde  hakkımı koruyacak ve savunacak bütün yetkililere arz ederim..

Bilgilerinize

erkanlar_grup

 

Saygılarımla

 

 

Davut ARKAN

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder