18 Nisan 2012 Çarşamba

TELEKOM TARİFE Şikayet

Kasım 2011 den itibaren yalın internet hizmeti için yaptığım bütün başvurulara en az üç haftalık kesinti ile tarife değişikliği yapılaceği cevabı aldım. Yok efendim önce hattım kapanacakmış, sonra yeni hat başvurusu olacakmış, sonra gelip kuracaklarmış, mış da mış. Sonunda pes ettim ve iki ay önce farklı bir internet tarifesine geçtim ve telefon hizmeti içinde sabit masrafı en düşük tarifeye geçtim. Ve telekom müşteri hizmetlerinin haricinde hiçbiryeri aramadım. Sonuç olarak geçtiğim tarifeyi bilgim dışında yeniden değiştirdiler ve bu ay 2 misli fazla bir telefon faturası ile karşılaştım. Bu konuda yaptığım şikayeti cevapsız bıraktılar. Şu an fatura detaylarını inceliyorum ve kafalarına göre aldıkları tarife sayesinde faturamdaki bu 2 misli değişikliğinde telekom müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşme nedeniyle gerçekleştiğini görüyorum. Oldu telekom başka bir arzun? Bu hırsızlıktan başka hiçbir isimle isimlendirelemez.

 

 

TURGAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder