29 Nisan 2012 Pazar

Smile Adsl

smilesmile den internet paketi aldım sürekli hat kesintisi yaşayorum müşteri hizmetlerine ulaşmak içinse işinizi bıkakıp 24 saat aramanız gerkiyor ulaştığınızda ise aldığım cevap modeminizi açıp kapayın açıp kapata açıp  kapata, açma anahtarı bozuldu ilgililere duyurulur.

 

 

Ergül çiftçi

1 yorum:

  1. smile d-smart ile ilgili bizim fatura sorunumuz var ,hiç borcumuz olmadığı halde 144tl borç görünmekte,ödediğimiz faturalar elimizde bulunmakta.istanbulu aradık bize sorunu helletikten sonra döneceklerini söylediler ama 1 aydır dönmedi kimse.Sınırsız fiyatımız normalde 55 ama gelen faturalar hep 75 tl den başlamakta.bu sorunu nasıl halledicize en son çare mahkemeye yada tüketiici haklarına gidiceğiz dikkate alırsanız seviniriz.

    YanıtlaSil