25 Nisan 2012 Çarşamba

pedagojik formasyon

dilerim fen-edebiyat fakültelerinin öğretmenlik hakları ellerinden alınmaz. yoksa başvurmadık yer gitmedik kapı bırakmıycam. ben imam hatip lisesi mağduruyum. yaklaşık 10 yıl bunun ceremesini çektim. şimdi katsayı uygulaması kalktı, ancak benim için artık çok geç çünkü yaşım ilerledi, evlendim vs..

sırada kardeşim var bu yıl edebiyat bölümü 1. sınıfta şimdide formasyon kalkacak deniyo. kardeşiminde benim yaşadığımı yaşamaması için düz liseye gönderdik, sonra ne olursa olsun öğretmen olması için 2 yıl lyslerle uğraştık. çıkıp birileri hiç utanmadan öğretmenlik haklarını elinden almaya kalkıyo. artık çocuk değilim hakkımı sonuna kadar arıycam,sesimi de çıkarıcam gerekirse mahkemelere de başvurucam. eğitim sistemine bi kurban daha vermiycem, yeter artık. yöke de ulaşana kadar aramaya devam edicem, GEÇ KALMIŞ ADALET ADALET DEĞİLDİR.

 

 

Gülce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder