20 Nisan 2012 Cuma

ürün iade ve değişimi

teknosa2011 Eylül ayı içerisinde düğünüm sebebiyle tv aldım ekım ayında kullanmaya basladım ve basımın agrımaması ıcın teknosa gıbı guvenılır fırmayı tercıh ettım ama etmez olaydım led televızyonum 4 ay sonra urunum arızalandı teknosa magazasına gıttım urunumun arızalı oldugunu soyledım onlarda bızlık bırsey yok servıse gıdeceksınız dedı sankı o tv yı bana servıs sattı neyse ben gıttım yaptırdım tekrar bır ay sonra aynı arızayı yaptı bu sefer yıne basvurdum teknosa magazasına ama yıne olumsuz bı cevapla karsılastım kesinlikle ve kesinlikle urunumun degısmesını istiyorum ama yıne bana tamır edıp gonderıyorlar....aldıgım urun samsung32d500 led tv......birdahamı teknosa allah korusun herkesede tavsıyem sakın kıbrıt copu dahı olsa bırsey almayın bedava deseler bıle almayın ....basa bela....

 

 

Ahmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder