29 Nisan 2012 Pazar

avea ve tt net usulsuz hat açımı

avea4 ay önce ttnet ten yalın internet aldım .Hattı onaylayan ttnet görevlisi kuryeyle modemin gelecegini ve kuryeye üyelik için kimlik fotokopisi vermemi istedi .  Benim istegim olmadan ve talep etmeden modemin yanında mobil internet yolladılar. adıma açılmış 0501****** nolu avea hattıda içindeydi . ben ilk aydan dan itibaren böyle bir istegimin olmadıgını telefon açarak belirttim .3 ay sonra zar zor hattı iptal ettirdim .Avea müşteri hizmetlerinden aranarak hattımın iptal edildigini ve herhangi yetkili avea bayisine gidip hattı kapattırmamı istediler .bundan sonra fatura çıkmayacagını ve tüm ücretlerin avea tarafından karşılacagını söylediler. 15 gün sonra yeni bir fatura çıktı 27.04.2012 son ödemeli. bununla ilgili yine telefon açtım hattın kullanım ücreti oldugununu  söylediler .müşteri temsilcileriyle yapılan görüşmelerde benim böyle bir talebimin olmadıgını hiçbir belgeye imza atmadıgımı tespit ettiler.Müşteri hizmetlerindeki arkadaşlarında hiçbir sorunu çözemedigini ve şeflerininde konuşmaktan kaçtıgına şahit oldum .benim istanbulda ikamet ettigim halde hattın ttnet anlaşmalı bursada bulunan reha iletişim tarafından açıldıgını bildirdiler .ve bunun yasadışı bir işlem oldugunu belirtmeme,defalarca aramama ve haklı oldugum tespit edilmesine ragmen bir ücret ödenmedi. avea ve ttnet in nitelikli dolandırıcılık yaptıgı apaçık ortadadır ve pazartesi gününden itibaren haklarımı mahkemede arayacagım.bu firmaların ürünlerini kullananların dikkatli olmalarını tavsiye ediyorum.

 

 

umut çiçek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder