23 Nisan 2012 Pazartesi

metronun kandırmacası

metroyaklaşık 3 ay önce mersin otogarından metro biletimi aldım. açık biletimin son kullanım tarihi 22.04.2012 olduğundan kullanım tarihini uzatmak için bandırma şehir merkezi metro yazıhanesine gittim.biletimin kullanıldığını bana ilettiler. kullanılan biletler de açık biletleri alıyorlar biletimin elimde olduğunu görünce incelediler ve mersin otogarı bu bileti kullanmış dediler. metro turizm müşteri hizmetlerini aradım yaklaşık 10 gün geçmesine rağmen bana herhangi bir dönüş sağlanmadı. ve yarın biletimin son günü.ben müşteri hizmetlerini defalarca aradım(16.04.2012 de bir beyefendi ile-19.04.2012 de ismi gülçin olması lazım bir hanımefendiyle-20.12.2012 sabah 8.45te bir hanımefendiyle ve akşam başka bir hanım ile son olarak ise bugün 21.04.2012 sabah 11 civarında başka birisiyle ). müşteri hizmetlerini her aradığımda ise her kim oluyor bilmiyorum ama yıldıray bey bugün gün içinde size kesinlikle dönecektir denildi. ama hiçbirinde dönüş sağlanmadı. bu durumu koskoca metro şirketine kesinlikle yakıştıramadığımı ve hem biletimin satılması hususunda hemde müşteri hizmetlerinin kalitesi hususunda beni hayal kırıklığına uğrattığını herkesin bilmesini ve tercihini ona göre yapması gerektiğini belirtmek isterim. saygılarımla..

 

 

fatih nacar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder