26 Nisan 2012 Perşembe

DEICHMANN ŞİKAYET

deichmann12.02.2012 tarihinde saat 13:43 de 892032 nolu fatura ile 1 113130 1 ARİANE adlı ayakkabıyı satın alma hatasında bulundum. ayakkabıyı daha 1 ay bile kullanılmadan yanlardan açılma ve aşırı deforme olma gibi sorunlar nedeniyle ANATOLİUM mağazanıza götürdüğümde kontrol için benden teslim aldılar. 25.04.2012 tarihi itibari ile defalarca mağazaya gitmeme rağmen ayakkabıyı bana teslim etmedikleri gibi yapılan incelemede cevabın olumsuz olduğunu ve bu konuyu istediğim yere şikayet edebileceğimi sonucu değiştiremeyeceğimi söyleyerek beni gönderdiler. şu anda ayakkabıyı tüketici hakem heyetine götürmek istiyorum ama mağazanız eşkiyalığı adet edindiğinden ayakkabıyı teslim alamıyorum. hem ayakabıyı gasp ediyorsunuz hemde git bildiğin yere şikayet et diyerek terbiyesizlik yapıyorsunuz. bu nasıl bir mağazacılık anlayışıdır bunu anlayamıyorum. dediğiniz gibi sizi bildiğim her yere şikayet edeceğim ve bu eşkiyalınızın, hırsızlığınızın hesabını bildiğim her yerde anlatarak hakkımı arayacağım.

 

ERDEM ERTEN

3 yorum:

  1. OSMANİYE 328 AVM deki DEICHMANN MAĞAZASINDAN 582669 FATURA NOLU 16.04.2012 TARİHİNDE AYAKKABI ALDIM. BENİM AYAK DERİM HER ŞEYE ÇOK DAYANIKLI OLMASINA RAĞMEN ALDIĞIM AYAKKABI AYAK BİLEĞİMİN ARKASINDA VE AYAK PARMAĞIMIN ÜST KISIMLARINDA CİDDİ YARALARA NEDEN OLDU. YARA BANDI VE ÇORAP KULLANMAMA RAĞMEN GÜNLERCE GİYEMEDİM ACIDAN.İLK GİYİŞTE NORMAL AYAKKABI VURMASI OLABİLİR DEDİ MAĞAZA MÜDÜRÜ. AMA BU AYAKKABI NORMAL DEĞİL RESMEN ÇİĞNEME MAKİNASI.GÜNLÜK İKİ PAKET YARABANDI KULLANDIM FAYDA ETMEDİ. ALDIĞIM GÜNDEN BUYANA KABUS YAŞIYORUM. DİĞER AYAKKABILARIMIDA GİYEMİYORUM YARALAR NEDENİYLE. SORUMNUMU MERKEZ YETKİLİLERİNE MAĞAZA MÜDÜRÜNE DEFELARCA ANLATTIM DEĞİŞİM İÇİN BAŞ VURDUM FAYDA ETMEDİ 10.05.2012 (1174015)DE YAZILI OLARAK RED CEVABI VERDİLER ENSON SAĞLIK RAPORU ALIP DAVA AÇMAYI DÜŞÜNÜYORUM.

    YanıtlaSil
  2. 10/06/2012 de bonne forme rahatlık olsun diye ayakkabıyı aldım 6 günde yanlarda açılma yaptı 6 gün içinde 3 defa giydim ve ben ürünü 15/06da gönderdim 1 haftayı geçti bana dönülmedi bu kadar ilgisizlik olmamalı bence bi dönüp tlfonla bilgi dahi verilmiyor sizden haber bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. 2012 KURBAN BAYRAMI ÖNCESİ ÇERKEZKÖY KİPANİN İÇİNDEKİ DEİCMANN ŞUBESİNDEN KIZIMA BİR SPOR TİPİ BİR AYAKKABI ALDIM AMA KIZIM AYAKKABIYI GAYET TEMİZ VE TİTİZ GİYMESİNE RAĞMEN AYYAKKABI 1 AY İÇİNDE KENARLARDAN AÇILDI ARKA TOPUKTAN DELİNDİ AYAKKABININ DERİSİNDE KALKMALAR OLDU BEN BU AYAKKABIYI GERİ GÖTÜRDÜM ANCAK BANA SİZE 5 ÇALIŞMA GÜNÜ İÇİNDE HABER VERİCEĞİZ DEDİLER DÖNMEDİLER BEN DE GİTTİM VE BANA SADECE ŞUNU SÖYLEDİLER''KULLANICI HATASI''BEN BUNUN SAÇMA OLDUĞUNU SÖYLEDİM BÖYLE BİR FİRMANIN DIŞ GÖRÜNÜMÜNE Mİ ALDANDIM ACABA KENDİ KENDİME SORDUM 1 AY İÇERİSİNDE ALINAN AYAKKABI BU HALE GELİR Mİ? DİYE SORDUM ÇALIŞANLARA HAKLISIN ABİ BİZDE ÇALIŞANIZ NE YAPABİLİRİZ DEDİLER BEN HAKKIMI HELAL ETMİYORUM SORUNLULARA BED DUA EDİYORUM BEN BU AYAKKABIYI SIRADAN BİR PAZARDAN 10 TL YE ALSAYDIM 50 TL LİK AYAKKABIDAN ÇOK DAHA İYİ OLURDU
    BUNU OKUYAN ARKADAŞLARIMDAN İSTEĞİM BU YAZILANRIN GERÇEK OLDUĞUNA İNANNIN YUKARIDA ALLAH VAR BU MAĞZADAN ALIŞVERİŞ YAPMANIZI TAVSİYE ETMİYORUM VE AYAKKABILARI DA BIRAKTIM ORAYA MERKEZE GÖNDERİN DE ÇÖPE ATSINLAR DEDİM

    YanıtlaSil