29 Nisan 2012 Pazar

internet üzerinden dormeo siparişleri

10.04.2012 tarihinde top shop üzerinden vermiş olduğum dormeo yorgan-yastık siparişlerimin üzerinden (" iş günü içerisinde teslim edilecektir" -ibaresine rağmen)14 gün geçmiş olduğu halde gelmeyen, yazdığım şikayet maili üzerine "3 gün içinde gönderilecektir" deyip 3.günün sonunda teslim aldığım ve de bu kadar bekleyişin ardından yanlış gelen siparişlerim üzerine, dormeo müşteri servislerini aradım. o sinirle şikayetimi iletirken, telefonu açan adını hatırlayamadığım beyefendinin bana yüksek sesle bağırıp sözümü keserek konuşmama müsade etmediği, sürekli reklamının yapıldığını gördüğüm fakat kendisinin ne olduğu belli olmayan bir firmadan alışveriş yaptığım için kendimden utanıyorum. 20 günün sonunda yanlış gelen siparişlerim sonucunda, şimdi birkaç gün içinde aranacağım söylendi. ürünü geri almaları, tekrar geri göndermeleri vs. 2. ayı bulacak. yaz gelecek ve ben artık bu yorganı nerede kullanıcam. şu anda internet üzerinde ne kadar şikayet forum, blog vs varsa herkese durumu yazıyorum ki dikkatli olsunlar.

 

 

ebru gürdal

1 yorum:

  1. bu bir şikayet 22.ayın 6 sında2012 renevsilver çift kişilik şilte ve memosan pıllow 30x50 yastık almıştım dormeodan siparişlerim geldi ama ben para ödeyerek aldığım yastığı renev şiltenin yanında hediye olarak veriyorlarmış oysa ben para ile almış bulundum bu ürünü dağıtımını yapan firmayamı yoksa top shop a yada irsaliyede yazan studıo modernayamı şikayat edim bilmiyorum dağıtımı bu ürünün bildiğim kadarı ile top shop yapıyor top shop uda aradığımda arkadaş yanlışlık yapmış diyorlar müşteri aldığı ürünün peşinde koşmasımı gerekiyor ticaret anlayışınız ne yaşadığım stres üstelik yazdrdığım telefon makbuzlarının ödemesini kim yapacak anlamadım bu işi neyse bir dahada ürün almayı düşünmüyorum artı tüketici köşesinede başvurumu yaptım artık uğraşmak istemiyorum ürün alıyorsunuz rezil oluyorsunuz dormeodan

    YanıtlaSil