26 Nisan 2012 Perşembe

metro turizm

metro20 nisan cuma akşamı 22:45 otobüsüne alınan bilet;
Kastamonu sanayi köprüsünden bineceğimi saat 22:00 da otogara bildirdim.

22:40 da bildirdiğim yerde hazır bulundum saat 23:15 araç hala gelmemişti.
Merkez ve otogar yazıhanelerini defalarca aramama rağmen cevap verilmedi,telaşla otogara gittik.

Yoğunluktan dolayı belli ki telefonlar sessize alınmıştı çünkü 3 içinde 3 de dışında olmak üzere 6 görevli vardı telaşla bileti gösterip otobüs hakkında bilgi istedim "24:00 gibi gelir Sinop arabası bu" cevabını aldım.

Neden bilgi verilmedi diye sorduğumda adının satılmış olduğunu öğrendiğim ağzının dışında sakız çiğneyen bir adam "Sinop arabasını Kastamonu ya açmayın diyorum,bırak boş gitsin" şeklinde söyleniyordu.

Çift katlı araçta verilen biletin üst kat olduğu söylenmesine rağmen alt kattaydım sorunumu iletecek bir görevli bulamadım çünkü satılan mükerrer biletler çözülmeye çalışılıyordu.
Araba hareket ettiğinde merdivende dahi oturan vardı ki şoförün otogarda "fazla yolcu vermeyin başımız belaya girecek" şeklinde uyarmasına rağmen...

Neyse biz bu sıkıntılardan haberdar olmanız açısından çağrı merkezinizi arayarak konuyu aktarmak istedik "olabilir" "iletiriz" "biz bunu şirket içinde çözeriz" şeklinde amatörce cevaplar aldık ve anladık ki alışıla gelmiş şikayetlerdi bunlar.
Tercih edip etmemek de bizlere kalıyordu.

Dönüşüm Ulusoy la oldu.
Uçak konforunda tecrübeli kibar ve profesyonel kadrosuyla huzurlu bir yolculuk geçirdim.

Ulusoy la Kamil koçun Kastamonu ya gelmesi ve kısa sürede istenilen potansiyeli yakalamalarının sebebi hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinden ödün vermemeleri belli bir vizyon ve misyona sahip olmaları.

 

 

Görkem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder