18 Nisan 2012 Çarşamba

ASUS DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR

teknosaTeknosa mağazasından almış olduğum asus marka A5N0AS36546121G Seri nolu diz üstü bilgisayarım 3 ay içersinde çöktü bilgisayar sürekli donup kalıyordu,teknosa donanımsal bir hata olduğunu söyledi, bios çökmüş teknosa tarafından yetkili servise gönderildi, 25 gün sonra ürünü teslim aldım ama ne yazıkki iş ile ilgili bütün hesaplarım silinmiş formatı atılmış, servis klavye ve hard diskte donanımsal hata var özür dileriz, ürün parçaları değiştirilmiş adresinize gönderildi, denildi, arandan tam 1 yıl geçti tabi sürekli donup kalıyor pc reset atmak zorunda kalıyorum. adam akıllı çalışmadı aynı arıza tekrardan verdi, ve bilgisayar açılmadı, teknosaya gittim aynı hatadan bios ve değiştirilen parçadan kaynaklanıyor denildi servise gönderdim, 10 gün sonra ben servisi aradım bana ürünü adresinize gönderdik denildi, peki yaptınızmı hayır , neden klavye sıvı teması var, bios ayarlarında problem var, 170 tl ücret istenmiş ve beni aramışlar bende kabul etmemişim. mail atmışlar , asus gibi büyük bir firmaya yakışmamaktadır, ne beni arıyan var nede mail atan. Tüpraş gibi büyük bir petrol şirketinde çalışmaktayım, bundan sonra ne arkadadaşlarıma nede eş dostuma tavsiye edeceğim , ürünü alırken iyi teknik servise gelince yok kardeşim ücret ver. nerde ürünün garantisi, 19.04.2012 itibari ile tüketici haklarına başvuracam, ayriyetten özel avukatım var mahkemeye vericem, aldığım ürün 1500 tl 3000 bin tl masrafta yapsam gözüme gelmez beni mağdur ettiler,başkaları mağdur olmasın.

 

Fırat Mert

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder