25 Nisan 2012 Çarşamba

VESTEL 42 PF 8219 3D LED TV

vestelAlmış Olduğum VESTEL 3D TV 42PF8219 42'' LED TV de USB girişine Harici Harddisk Bağlayıp 3 Boyutlu Film İzleyemiyorum, TV ye almadan önce özellikle bayideki satış temsilcisine USB ye Harici Harddisk bağlayıp 3 Boyutlu film seyredebilirmiyim olmuştu,
Müşteri Hizmetlerini(27/03/2012) arayıp şikayetimi dile getirdiğimde Yüklemiş olduğum Film formatlarının farklı olabileceğini söylediler, Kullanma kitapçığını açıp TV'nin desteklemiş olduğu Formatları okudum, tekrar bu formatlara uygun Harici Harddiskime 3D Film yüklettim,,
SONUC: Hüsran,, Film ler açılıyor ama görüntüde ve film de okadar çok donmalar oluyorki ne filmden nede 3D sinden birşeyler anlaşılıyor, tekrar müşteri hizmetlerini aradım eve yetkili servisden geldiler onlarda denediler olmadı, daha sonra harici harddiski alıp satış bayisine gittik ordaki Tvlerde denedik sonuç yine aynı filmlerde aşırı donma ve görüntü kaybı,, almış olduğum bayideki satış temsilcisine sorduğumda bana haklı olduğumu ve yüzüme baka baka MAGDUR olduğumu söyledi.
Tekrar müşteri hizmetlerini aradım konunun inceleneceğini ve tarafıma bilgi verileceği söylendi,
Müşteri hizmetlerini aradığım ilk tarih 27/03/2012,,, bu tarihten beri kaç defa aradığım ve mail attığımın sayısını bende unuttum,,
Bugün 24/04/2012 hala bir çözüm yok,, ne arayan var ne soran sorunum giderilmedi,ay sonuna kadar bekleyeceğim,
Daha sonra burdan sizin aracığınız ile TV le ilgili yaşamış olduğum sorunun videosunu paylaştığım sitelerin linkinide paylaşacağım

 

 

Erdem

5 yorum:

  1. şikayeti yazan benim, belki VESTEL yetkilileri merak ederde ulaşmak isterler.. Ersoy ERDEM Bartın.

    YanıtlaSil
  2. Bu şikayetimi okuyan herkese sesleniyorum, bugün ayın 23' ü benim şikayetimi hala çözemediler, ben aramadıkça veya mail atmadıkça kesinlikle geri dönüş yapmadılar, aradıkları zaman ise hep başa sarıp oyalama takdiği uyguluyorlar, sözde yetkili servise HariciHarddisk aldırıp 3D Film yükletip bana izlettireceklerdi, hep lafta kaldı, 2 MAYIS'tan beri bir HDD alıpta bana 3D film seyrettiremediler, demekki VESTEL bukadar aciz, ürünlerinin eksikliğini kabul etmiyorlarda, etsinler ben onada razıyım, her aradıklarında en yakın sürede sorununuz çözülecek deniyor fakat sonuç kocaman bir SIFIR,, VESTEL den ürün alacak arkadaşlara sesleniyorum iyice düşünün,,benim sorunum çözülene kadar, bedavada verseler ilgilenen herkesi vazgecirmek için elimden geleni yapacağım.. Benim Tek Hatam VESTEL'e GÜVENMEK oldu,, SİZ SİZ OLUN BENİM GİBİ HATA YAPMAYIN İYİ DÜŞÜNÜN !!!!
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  3. Bugün 42PF8219 inceledim ve 3D sini seyrettim kalitesi LG ile aynı gibi geldi. Filmi USB çubuktan oynattılar. Ama bu yazdıklarınızdan sonra almaktan vazgeçtim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. 5 ay oldu bu ürünü alalı 3d filmlerde dosya kapasitesi büyükse 10 gb ve üstü donma yapıyor zaten bayiside aynısını söyledi 3d filmlerde bluray player kullanırsanız daha iyi sonuç alırsınız

    YanıtlaSil
  5. şüphesiz kaliteli bir tv.iki haftadır kullanıyorum..usb den istediğim 3 d filmi de izleyebiliyorum..ersoy bey sorun tv nin usb girişlerinden veya harddiskinizden kaynaklanıyor olabilir..2 tb harddisk bağlayan müşterim de var..bu arada ben zonguldak vestel bayisinde çalışıyorum..

    YanıtlaSil