23 Nisan 2012 Pazartesi

kurumsallaşamayan kurumsal: turkcell

turkcellYaklaşık 15 yıllık Turkcell kullanıcısıyım. Bugüne kadar kullanmış olduğumuz bireysel hatlarımızı kurumsal pakete geçiş yapmak için 06 Mart 2012 tarihinde firmamıza gelen Turkcell kurumsal müşteri temsilcimize talebimiz şu şekildeydi: Firmamızda kullanmış olduğumuz sabit hattımız daha önce Avea kurumsal paketteydi, bu hattımızı Ttnet aboneliğimizin iptalini isteyip Superonline paketine geçme isteğimizi ve firmamızda kullanmış olduğumuz 6 adet cep telefonu hattımızın tamamını kurumsal pakete geçme isteğimizi kendilerine ilettik.

Gerekli evrakların tamamını 6 Mart günü itibariyle tamamlayıp taraflarına sunduk. Bizim kurumsal pakete geçme sürecimiz sadece cep telefonu hatlarımız için tam olarak 16 gün sürdü. Fatura kesim tarihimden itibaren daha önce kullanmış olduğum paketim iptal edilip kurumsal pakete geçemediğim için de bana hiç uymayan bir pakete yönlendirildim ve 20 nisan 2012 tarihi itibariyle bana fatura edilen  tutar 204,00 TL olarak tarafıma mesaj olarak gönderildi.

26 Mart 2012 tarihinde Avea şirket hattımız kapanmış olmasına rağmen elimize ulaştırılamayan sim kartı yüzünden müşterilerimize cevap veremememiz bize çok pahalıya patladı ve hala Superonline internet paketine geçmiş değiliz.

Şimdi size soruyorum, bizi kurumsal pakete taşımak isteyen gsm şirketinin kendileri ne kadar kurumsal çalışıyorlar?

 

 

mehmet hashamzaoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder