20 Nisan 2012 Cuma

İKEA DAN TESLİM ALAMADIĞIM DOLAPLAR

ikeaİKEA Bayrampaşa mağazasından 2 adet kitaplık, gardrop, masa aldım. Nakliye ve montaj için de gereken ücreti ödedim. 16.04.2012 pazartesi günü, derby nedeniyle teslim edilemeyen malların teslimatı 18.04.2012 çarşamba gününe ertelendi. Fakat çarşamba da fırtına çıktı. Yine teslimatı yapamayacakları ancak Perşembe sabahı mutlaka teslim edeceklerini  -nitekim aynı gün montaj var- beldiren bir telefon ettiler. Perşembe sabahı bir telefon geldi..Montaj ekibi evimdeymiş ancak o da ne....monte edilecek dolaplar yok...ve ekip orada bekleyemiyor..montaj ve teslimat ekibi ayrı ve birbirleri hakkında bilgileri de yok.....aralarında bir irtibat yok üstelik bu irtibatı da  müşterinin sağlanması bekleniyor.

Özel bir bankada çalışıyorum ve yaklaşık 1,5-2 saatimi bu konuyla ilgili muhtelif kişileri arayarak geçirdim. şikayet etmeyeyim önce müşteri hizmetlerini arayayım dedim, oradan da bi sonuç yok..Ve bugün bu montaj olmaz ise yarın akşam yurt dışı uçuşum var, 2 hafta olmayacağım, dönüşüm ise bir ev dolusu misafirle olacak.

bu durumda ben bu eşyaları neden alayım.... bugün gelmiyorsa hepsini iade edip, kredi kartıma geri iade için görüşeceğim.

Bu kadar sevdiğim, kendimi mutlu hissettiğim ve en özel alanım olan evimi döşemek için tercih ettiğim tek mağazanın kendi imajını böyle zedelemesi çok büyük bir marka trajedisi...üstüne bir de bu şikayet sitesini okuyup yalnız olmadığımı gördüm..

 

 

Serap Altınsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder