29 Nisan 2012 Pazar

ttnet tin haksız aldıgı ücretler

ttnetmerhaba  ttnet geçen  ay benden abonesi  olmadıgım vitamin ücreti  olan  20 tl ücret aldı  paranın iadesi edilecegi beyan edildi  bu arada ttnetim kapatılmıştı bende kredi kartımla telefondan  ödedim 1dk  sonra ttnetim  açıldı daha sonra 51 tl ttnet  geldi  içerini  sordugumda  bana  2 tl gecikme bedeli  15 tl  açma kapama ücreti dediler tabiki her vatandaş gibi  tepem  attı bakın kartımla yatırdım 1dk  sonra internetim  açıldı bu açma kapayaya 15 tl mi alıyorsunuz  insanları sömürüyorsunuz dedim elektrik  faturasını yatırmassın  gelip kesiyorlar  yatırınca  gelip mühürlüyorlar  dedim   siz ne yaptınızda 15 tl  alıyorsunuz dedim 15 tl  almanız adil degil dedim ozaman benim  iadesini yapmadıgınız  ttnet vitamin bedeli 20 tlmi sizden faiziyle  iadesini istiyorum dedim   yazdım aradım sonuç  olarak 1  arpa boyu ilerlemedim bu şekilde halkı sömüren   bu  kurumlara  kim  haddini  bildirecek  bu kadar başıboşluk  olurmu  bu  halk   daha ne kadar  kaz  yerine konacak  hak etmedikleri paraları alacaklar  ne yapmalıyızki  buna dur  diyelim 15 tl açma kapama olurmu

 

 

fahri  gökgöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder