29 Nisan 2012 Pazar

coca cola

sayın yetkili
25 nisan 2012 tarihinde vermiş olduğum kola siparişleri 26 nisan 2012 tarihinde teslim edilmek üzere getirildiğinde bir önceki kampanyalı kolalardan olmadığını fark ettim teslim almadım iade ettim müşteri temsilcisini aradım kampanyalı kola gelmediğini belirttim temsilcinin söylediği kampanyadan çıkartıldınız neden dedim bana kampanyaya dahil satıcıların katagorileri değişti size artık kampanyalı veremeyeceğiz dediler bende kampanyanın temmuz sonuna kadar devam ettiğini ve kampanyaya dahil olduğumuzu kendisinin dediğini söyledim bana yapacağım bişey yok müdürümün telefonunun vereyim onu arayım dedi tamam dedim ve verdiği numarayı aradım yalçın isimli müdür bana kampanyanın değiştiğini ister sat ister satma zaten kac tane almışsınki benden kampanya istiyorsun diye hiç hoş olmayan bi tavırla konuştu tamam dedim ve o zaman elimdeki malları iade alın ben diğer mesrubat firmasıyla çalısacağımı beyan ettim bana malları iade almayacağını istediğin makama şikayet edebilirsin diyerek ukala tavırlarla suratıma telefonu kapattığını dile getirmek istiyorum şahsın bizzat benden özür dilemesini ve kampanyaya dahil edilmem için gereğinin yapılmasını yoksa malların iadesi konusunda yardımlarınızı rica ediyorum.

 

 

Zafer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder