20 Nisan 2012 Cuma

ariston garanti

ariston2007 tarihinde antalya gülay ticaretten 1 adet ariston çamaşır makinesi aldım.alırken 10 yıl garantili diyerek sattılar.hatta evimde de aynı makineden kullanıyorum.10 yıl garantili size de öneririm diyerek sattılar.bende 10 yıl garantisi var diye önerilerini dinleyerek 1000 tl üzerindeki makineyi satın aldım.garanti belgesinin üzerini doldurmamışlar.servis gelip makineyi kurdu gitti.makinem bozuldu ve servisi çağırdım.Antalya Manavgat ariston yetkili servis elemanları gelip makineyi kontrol etti.servis elemanları ilk önce 150 tl civarı ücret tutar dedi ardından firmaya telefon etti.arıza sonradan 500 tl civarı tutuyor dedi.bende 10 yıllık garantili ürünüm dedim.servis kapsamnda bu makinemin yapılmasını istedim.onlar servisi arayp garantisi ne zamana kadar devam ediyor sorup öğrenin dediler ve gittiler.ürünü aldığım antalya gülay bayiini aradım.oradakiler biz bilemeyiz servise sorun dediler.servisi aradım.servis makinenin üç yıllık garantisi olduğunu ve 2010 yılında garantinin bittiğini söylediler.bende 10 yıllık garantili sattılar. nasıl olurda üç yıllık garantisi vardı da bitti diyorsunuz dedim.servis gelip kurduğunda bana söylemeden üç yıllık garantili diyerek giriş yapmışlar.servis bayiyi suçluyo,bayi servisi sucluyor,bayi elemanı numarımı aldı sahibi arıyacak sizi diye ama 1 hafta oldu kimse aramadı,dolandırldığımı düşünüyorum bu konu hakkında mağduriyetimin giderilmesini sorunumun halledilerek makinemin yaplımasını istiyorum.

 

 

gülsüm yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder