25 Nisan 2012 Çarşamba

fatura itiraz

merhaba;
heryöne ekstra faturalı tarifenizi kullanıyorum.tarife ücretim 59 lira bis paketim 16,4 lira her ay ortalama 90 lira gibi bir tutar ödüyorum son faturam 503 lira tarifemin 8 katı yani siz insanları ne yarine koydugunuzu farkında mısıınız?bacak bacak giydiriyorsunuz ,rakip firmaların böyle bir olayını degerlendiceklerini kesin.. sizin gibi rezil bir firmanın böylesine yaptıgı haksızlıgı kabul edilir gibi değil,yarım milyarlık faturadan bahsediyorsunuz sizi aradıgımda 18 gün tarifinizi kullandınız 12gün konuşmanızın dksı 41,5 krş saçmalıga bak kendim online işlemlerden incelediğimde saniye üzerinden almışsız ama ? yaptıgınız ne acaba sizin 12 gün 400 tl lik ne yapmış olabilirim mesaj paketim varken internet paketim varken sadece konusarak mı 400 tl ? 7/24 görüşme yapan biri değilim sizin bu yaptıgınız işlemi size tüm sosyal medya paylaşım sitelerine ve tüketici mahkemesine yazarak bildiricem yapmış oldugunuz faturalandırma işlemini müşteri kaybınızla yaşıcaksınız....!

 

Arif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder