20 Nisan 2012 Cuma

Locamira Güzellik Merkezi

Mecidiyeköyde hizmet veren Locamira güzellik salonuna yaklaşık 1 buçuk ay önce kayıt oldum. Toplamda dört tane senet imzalatıldı ve sözleşmelerimiz tek nüsha size bunu veremeyiz yoksa borcunuz bitmiş görünür diye saçma bir bahaneyle elimize oraya kayıt yaptırdığımızı ispatlıyacak hiçbir belge verilmedi. Yaklaşık 15 gün sonra merkeze gittiğimizde orada kimseyi bulamadık. Haftalar sonra telefon edılerek makınelerın once bakıma alındıgı daha sonrada arızalandıgı soylendı.1 ay boyunca sürekli haftaya makıneler gelıcek bahanelerıyle oyalandık. Suan ıse hıc kımse telefonlarına cevap vermemektedır. Hukukı olarak ne gerekıyorsa yapıcam. Benımle aynı sorunu yasayanlar lutfen ulassın.

 

Sinem

3 yorum:

  1. Aynı sorunuı bende yaşıyorum.1kere uygulamaya gittim 2. randevum makinaların arızası nedeniyle iptal edildi. şu anda kimseye ulaşamıyorum.taşındıkları bilgisine ulaştım ama nerede olduklarına dair bir bilgim yok. gerekli hukuki yollara bande başvurmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Aynı problemi yaşıyorum tüketici mahkemesine başvurdum en az 3 ay sürecek bir süreç olduğunu öğrendim geçmiş olsun diyorum

    YanıtlaSil
  3. bende aynı sorunu yaşayanlardanım ulaşamıyorum firma kapanmış bu firmanın cihazlarında arıza falan yokmuş firmaya icra gelmiş arkadaşım kısacası dolandırıldık bu firmanın sahibi aylin rona diye birisiymiş.Bana ulaşmak isterseniz mail ozlemkayisci@hotmail.com

    YanıtlaSil