25 Nisan 2012 Çarşamba

Avea hatasını anlamıyor..

aveaBaşka operatörden taşıdığım telefon hattım 13.03.2012 saat 23:33 gelen mesajla taşındı. Faturasız hattıma TL yükledim ve 14.03.2012 saat 00:05 de aktif hale geldi. 1GB İnternet paketimi düzenli aralıklarla kontrol ederek kullanıyorum. 13.04.2012 olay günü 20223229 bayt yani 19.28638 MB kullandığım internet karşılığı 94 TL fiyat işlediler. Halbuki 1 gün öncesi 13.04.2012 saat 06:38 itibarıyla 525 MB olduğu mesajla öğrendim. Aradaki boşlukta aktif kullanıcı değildim, kotayıda aşmadım. Kayıtlarda görülmektedir. 94 TL, 20 TL bakiyede olduğundan -75TL borç düşülmüş. Kapanması gerekirken aynı gün 20.44 de internete girmeme müsaade edilmezdi. Bir gün sonra, 11.04.2012 saat 13:00 yüklediğim 20TL geri yüklenmiş olmazdı. Buna rağmen 14.04.2012 tarihinden beri dış aramalara hattım kapalı. Avea; dilekçeme, müşteri hizmetlerine şikayetlerimle, e-posta mesajlarımla net cevap vermemiştir. Hata bellidir: Sistem hatası. Gerek Avea bayileri gerekse Avea müşteri hizmetleri eksi bakiye olmaz demişlerdir. "Hatamız yoktur" yerine, Dijital çağdayız fakat istediğim teknik olarak  cevabı, maalesef, veremiyorlar. Mağduriyetimi anlamamışlardır. Reklamlarındaki müşteri memnuniyeti aldatmadır. Sizin kanalınızla haklılığım anlaşılır, hattım açılır umuyorum. Saygılarımla.

 

Sadi Şimşek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder