28 Nisan 2012 Cumartesi

AÖF İngilizce Öğretmenliği Kapatılmasın!

Bu ülkede öğrencilerin deneme tahtası olmasına alıştık da yine de bizler hayal kurmaktan yılmadık. İyi mi ettik, hayır. Önce, ülkenin durumu göz önünde tutuldu ve dendi ki: "İngilizce eğitim alan mühendisliklere İngilizce Öğretmenliği Sertifika'sı verelim." Sevindik, sevmediği bölümde okuyan yığınla arkadaşımızdan daha şanslıyız, istediğimiz mesleğe bu sertifikayla ulaşacağız sandık. Yanıldık. Biz sertifikayı 3500 TL karşılığında aldık, aynı yıl atamalarımız durduruldu. Ben şahsım adına, İngilizce öğretmeni olmaktan caymadım. Mühendislik öğrencisi halimle üniversite sınavına hazırlandım. Mühendislikten mezun olduğumda, hem AÖF'den İngilizce Öğretmenliği okuyacak, hem de gündüzleri çalışacaktım. Sınavın ilk aşamasında güzel de bir puan aldım. İkinci aşamaya hazırlanırken... Bir de baktım ki pat! AÖF İng. Öğrt. kapatılıyor... Hem de üniversite sınavının birinci aşamasından sonra... O bölüm için hazırlananlar? Ne olursa olsun! İkinci kez bozguna uğrayan ben? Kimin umrunda?

Sesimizi duyurun lütfen. Üniversite sınavının ilk ayağı yapıldıktan sonra bölüm kapatılmaz! Ya sınav öncesi kapatacaklardı, ya da bu işi seneye bırakacaklardı. Rezillik! Hayallerimiz kobayı değil bu eğitim sisteminin!!!

Şeyda Kurtaran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder