28 Nisan 2012 Cumartesi

Samsung Müşteri Hizmetleri

Samsung firmasından şikayetimle ilgili geri dönüş aldım. Firma bana sorunla ilgileneceklerini ve servisten bana arızalı cihazın durumu ile ilgili döneceklerini söyledi. Bunun üzerine bana yarım saat sonra ürün takip nosu gönderdiler ve tabiî ki servisten arama gelmedi. Gönderilen mesajda bu takip nosunun nereden görülebileceği ya da bir irtibat nosu falan bulmak ne mümkün. Çünkü Samsung’un müşteri memnuniyet vizyonu “saldım çayıra mevlam kayıra” şeklinde olsa gerek güzel de slogan olur kullansınlar ya da “ sattık ya cihazı bizi ne rahatsız ediyorsun artık” gibi de olabilir. Büyük firmalardaki kurumsallık yaklaşımı Samsung’da “kurum” “salmışlık” olarak özümsenmiş olduğu gözlenmektedir. Benim Başarı Elektronikle ilgili şikayetime yönelik en küçük bir çaba gösterilmediğine olan inancım ise epeyce güçlenmiştir. Çünkü distribütör/servis ile Samsung’un kendilerinin de bana ilk telefonda ifade ettikleri gibi “saldım çayıra mevlam servislerimi kayıra” şeklindedir.  Güzel bir cihaz olduğunu düşündüğüm telefondan tamamen soğudum maalesef, bir daha herhangi bir Samsung ürünü almamı samsung’un ağzıyla kuş tutmasına eşdeğer gördüğümü söylemek istiyorum.

orhan kemal ardıç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder