29 Nisan 2012 Pazar

Bedava tatil kazandınız

Şirketin tuzak adımları:
1- Quinta Vip firması öncelikle bir şekilde telefonunuza ulaşıyor (Bir forum, anket, vb.)
2- Sonra sizi arayıp 3 gün 4 gece tatil kazanan 100 kişiden birisiniz diyor ve
sizi bir otele tatil biletinizi almaya çağırıyor.
3- Otele gittiğinizde bir bakıyorsunuz yüksek sesli bir müzik ve her masada birer müşteri temsilcisi, önlerinde kağıt kalmeler. (her birinin acemi ve kısa bir satış eğitimiyle oraya geldikleri belli) (zaten firmanın bu amaçla, 4 gün eğitim verip pazarlama yapmak için iş ilanı verdiği de internette mevcut)
4- Ne satıyorsunuz dedim, bişey satmıyolarmış!
5- Bedava tatil nasıl oluyo dedim.
Cevap: Ellerinde bir form var, Anlaşmalı otellerinden bir otel ve tarih seçip Quinta!ya faxlayacağız, onlarda ayarlayacaklar falan. Ama önemli olan ayrıntı,

SADECE KONAKLAMA BEDAVA, YEME İÇME ÜCRETLİ !!!

Sen hiç 5 yıldızlı otelde kaldınmı diye sordum, yeme içme ücretlerini biliyormusun dedim. Hiç kalmadım diyo temsilci. Bunun neresi bedava??
6- Yarım saat vaktimiz var, anlatın diyorum. Cevap: en az 90 dk gerekli diyor. insan 90 dk da ne anlatır? Amaç ikna edebilmek.
7- Anlatın diyorum. Özetle 2 yıl, 3 yıl, 29 yıl gibi zamanları kapsayan (her yıl için 1-2 haftalık) tatil paketleri için önceden rezervasyon hakkı veriyolar. Her yıl bu firmanın anlaşmalı otellerinden yer seçebiliyorsun falan. Detaylara girmeyeceğim. Sonuçta önden para verip paket alıyosunuz.

Kampanyaları olabilir ama yaklaşım tarzı yanlış.
Amaç:Bedava tatil hikayesiyle satış yapmak.

 

 

Can Candan

1 yorum:

  1. MUSTAFA KOKCU6 Eylül 2012 14:31

    SAKIN Quinta Vip firmasından OTEL-TATİL İÇİN REZERVASYON YAPTIRMAYIN...QUINTA FİRMASINI ÇOL YAKINDAN TANIYAN BİR KİŞİYİM...MÜŞTERİSİNİN KONAKLAMA ÜCRETİNİ OTELE ÖDEMEYEN,MÜŞTERİSİNİ MAĞDUR EDEN BİR SEYH.ACENTASIDIR....TELEFONUM 5543041913 Quinta Vip ACENTASI HAKKINDA AYRINTILI BİLGİ VERİLİR...

    YanıtlaSil