29 Nisan 2012 Pazar

avea nın sahtekarlığı ve ulaşılamazlığı

avea 2 adet avea şirket hattımı 17 eylülde avea kurumsal bayii ye gidip iptal ettirmek istediğimi söyledim, bilgi uyumşmazlığı nedeniyle biraz uğraştırlar ve sonunda gönderilen dilekçe ile anında hatları iptal ettiler. eylül faturası geldi onları ödedim. daha sonra ekim faturası geldi, aradım hatanız var hat kapalı diye, şikayet kaydı aldılar umursamadılar. kasım faturası geldi tekrar aradım büyük uğraşlardan sonra standart konuşan bir hanımefendi bana; 17 eylülde iptal olduğunu, 24 ekim de iptal olan hattın bir sorundan dolayı tekrar işleme alındığı 15 kasım da iptal edildiğini söyledi. bende itiraz edip kendi hatalarından dolayı 3 ayda kapatılan hattın borcunu ödemem gerekmediğini söyledim, sonunda tahsilat servisinden birisi bana bir hafta sonra döndü ve özür dileyerek aveanın kendi suçu olduğunu ödemeyi yapmamız gerekmediği söyledi ve bende sonunda rahatladım diye kendimi avuttum. geçen hafta bir anda icra kağıdı geldi ve ödemediğim borcun (350 tl istenirken) 670 lira olduğu ödemezsek icradan geleceklerini anlatan bir kağıt geldi. aveayı tekrar aradığımda yine şikayet kaydı yaptırdım ve bugun arayan hanımefendi öyle bir özürün dilenmediğini, hiçbir şekilde gecikmeden aveanın sorumlu olmadığını ve ödememiz gerektiğini sert bir dille anlatıp dediklerimi dinlemeden telefonu kapattı. sonuç olarak kullanmadığım ve onların kendi içlerinde olan hatadan dolayı 3 ay ve avukat masraflarıyla 670 lirayı haksız yere bana kestiler. ve yapacak hiçbirşey yok.

 

 

yıldırım

1 yorum:

  1. Bunlar çağdaş dolandırıcılık şirketleri. Bence bu parayı ödemeyin ve hemen icra müdürlüğüne giderek itiraz edin. İtiraz ettiğiniz zaman icra işlemi otomatik olarak duracak ve itirazın iptali için dava açmak zorunda kalacaklardır. Mahkemenin kararı sizin lehinize olacaktır. Lütfen bu yolu izleyin. Sizin masraf etmenize de gerek yok.

    YanıtlaSil