25 Nisan 2012 Çarşamba

nanomatik çamaşır yıkama topu

nano3 Nisan 2012 tarihli ve 468397 sayılı fatura ile Ürünmarketi.com isimli firmadan Nanomatik Çamaşır Yıkama Topu (saat hediyeli) ürünü satın aldıktan sonra kullanım kılavuzuna uygun olarak kullandım. Ancak çamaşırlardaki lekelerin çıkmadığını ve çamaşır makinesine yerleştirdiğimiz gibi aynen kaldığını gördüm. 02122724040–02122669191 ve 05545922444 numaralı telefondan yaptığım görüşmede durumu aynen anlattım ve ürünün iadesini talep ettim.

Yetkililer bize ürünü kullanım kılavuzuna uygun olarak kullandığımızı, ancak çamaşır makinemizin 8 lt. lik olmasından dolayı çamaşırların iyi yıkanmadığını ve 2. bir nanomatik yıkama topu almamız gerektiğini belirttiler. Ben “televizyon ve internet reklamlarında-http://www.dailymotion.com/video/xkx4ks_nanomatik-camayyr-yykama-topu-urun-marketi_lifestyle internet adresindeki İ**** G*****’ın sunduğu reklam -hiçbir şekilde, nanomatik yıkama topunun 5 lt. lik çamaşır makinelerinde kullanılması uygundur, ifadesini duymadığımı ve yoksa bu ürünü kesinlikle almayacağımı, yapılan reklamın beni yanılttığını ve bu sebeple ürünün geri alınarak paramın iadesini istediğimi belirttim.

Bu talebimi 9 Nisan 2012 tarihine kadar 3 telefon görüşmesinde de tekrarladım. Ancak her defasında iadenin mümkün olmadığını söylediler. Ben de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı aracılığı ile Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Şumdi sonucu bekliyorum. Arz ve talebim; ürünün ve hediye saatinin ilgili firma tarafından geri alınması ve 97 TL paramın tarafıma iadesidir. Ürünlerinin arkasında durmuyorlar, yazık.

1 yorum:

  1. kardeşim şuan yeni aldık.Eğer yanlış birşey olrsa mahkemeye vericez.Arkandayız

    YanıtlaSil