28 Nisan 2012 Cumartesi

Piranha Marka Navigasyon Cihazı

Denizli Vatan Bilgisayardan piranha marka navigasyon cihazı aldım. 20 gün kadar kullandım. Sonra bir gün navigasyon cihazını kapattım bir daha açılmadı. Yetkili servise gönderdiğimizde  power düğmesinin bozulduğunu,kullanıcı hatası olduğunu söyleyip yaklaşık 50 tl hesap çıkardılar zaten navigasyon cihazının kendisi 190 lira. Allah aşkına ben bu cihazı açıp kapatmıyacakmıyım? Bu nasıl bir mantık. Kesinlikle kullanıcı hatası değil.Benim canımı sıkan burada yapılan haksızlık, yoksa ben 50 liranın peşinde değilim. Yere düşürsem bozulsa, düşürdüm kırıldı derim hiç önemli değil. Artı 20 günde bir cihaz bozulur mu? Piranha müşteri hizmetlerini aradığımda yapabilecekleri bir şeyin olmadığını parayı ödemem gerektiğini söylediler. Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti? Gerekli yerlerde hakkımı arayacağım. İnternetteki platformlarda da bu markanın güzel reklamını yazacağım. İlginize teşekkürler. Yardımcı olursanız sevinirim..

Mustafa Tunçay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder